Uudessa Ford Fiesta ST:ssä (2017) on uusi 1,5-litrainen kolmisylinterinen EcoBoost-moottori 200 hv:lla, joka on ensimmäinen kolmisylinterinen moottori Ford Performance -urheiluohjelmasta. Kuljettajan käytettävissä on kolme ajotilaa, nimittäin Normal, Sport ja Track, jotka tarjoavat hauskan ajokokemuksen monissa erilaisissa olosuhteissa mukautetuilla moottorin, ohjauksen ja ajonvakautusasetuksilla. Ford Fiesta ST on edelleen luokkansa paras urheiluauto.
Tuo on nova Ford Fiesta ST (2017), ki potrjuje rek, da je strup v majhnih stekleničkah. Sploh prvič bodo vozniku na voljo različni vozni programi (Normal, Sport in Track), ki prilagajajo tehnologijo elektronskega izboljšanja zvoka (Electronic Sound Enhancement) ja aktivni krmilni ventil zvoka izpušnega sistema.
Ta poskrbi za okrepitev naravnega športnega zvena novega 1,5-litrskega motorja EcoBoost, ki je na voljo tudi s sistemom za izklop enega valja. Aluminijasti motor hän voi 200 KM in 290 Nm navora, omogočal pa bo pospeške od 0 do 100 km/h v 6,7 sekunde, izklop valja pa zagotovi zmanjšanje izpustov oglijkovega dioksida in manjšo porabo. Tretji valj se vklopi v 14 milisekundah. Kupec bo lahko izbiral med tri- in petvratno različico. Krasijo jo 18 tuuman vanteet.
LUE LISÄÄ: Uusi Ford Focus Electric (2017) – sähköinen perheauto, joka latautuu samalla kun käyt kahvilla
Nova Ford Fiesta ST bo cenovno dostopna, zmogljiva in bo nudila obilico vozniškega užitka, zato ni čudno, da se ji zdi usojeno, da bo ohranila primat najboljšega športnega avtomobila svojega razreda. Vozniku je na digitalnem zaslonu na voljo infozabavni sistem Sync tretje generacije z vmesniki Car Play in Android Auto.
Galerija – Nova Ford Fiesta ST (2017):
Lisää tietoa:
ford.si