fbpx

Uusi Mazda CX-5, uudistus, josta puhutaan jatkossakin paljon

Elettiin vuonna 2012, jolloin Mazda CX-5 lensi tielle ensimmäisen kerran. Hän oli ensimmäinen, joka ennusti tämän automerkin tulevaisuuden KODO-suunnittelukielellä ja edistyneellä SKYACTIV-tekniikalla.

Do danes so prodali že več kot 1,5 milijona Mazd CX-5, zato je bil prihod novinke že nestrpno pričakovan. Na prvi pogled ne deluje drugačna od predhodnice, je pa mogoče takoj opaziti, da so bili izboljšani prav vsi sklopi avtomobila. Najbolj opazna in v nebo vpijoča je prednja maska z izrazitim Mazdinim logotipom. Filozofija oblikovanja poudarja globino in daje prečiščen, dinamičen videz. Žarometi kar bodejo v oči, razveseljuje pa dejstvo, da bodo v LED-tehnologiji na voljo že od osnovnega paketa opreme dalje. Najvišji nivo opreme ima adaptivne LED-žaromete, ki so sestavljeni iz 12 segmentov, ki delujejo neodvisno drug od drugega.

Najbolj opazna in vpijoča je prednja maska, z izrazitim Mazda logotipom.
Najbolj opazna in v nebo vpijoča je prednja maska, z izrazitim Mazdinim logotipom.

Notranjost je zasnovana simetrično z dvema opaznima deloma. Prvi je vodoravna linija, ki ločuje zgornji in spodnji del armaturne plošče, drugi pa k vozniku usmerjeni elementi. Veliko poudarka je na podrobnostih, s tem pa izstopajo okviri zračnikov in okrasne letvice. Materiali so prijetni na otip, celotna notranjost pa deluje zelo loistava. Nov je projicirni zaslon, ki zdaj prikazuje sliko na vetrobranskem steklu in ne več na samostojnem zaslonu. Tudi osrednji zaslon z navigacijo je pomaknjen višje, da tako več koncentracije in vidnega polja ostane na cestišču. Novi radarski tempomat zdaj omogoča funkcijo Stop & Go, pri kateri se avtomobil popolnoma sam zaustavi in tudi popolnoma sam spelje, seveda v soodvisnosti od spredaj vozečega vozila.

Že omenjena tehnologija SKYACTIV zajema agregate, menjalnike, podvozje in karoserijo. Vsi elementi so narejeni z mislijo na večjo dinamiko in ekonomičnost avtomobila. Povsem nov je 2,5-litrski bencinski agregat kanssa tehnologijo izklopa valjev. Med posladke lahko štejemo tudi G-Vectoring Control, ki skrbi za dinamičen nadzor vozila v vožnji skozi ovinek. Za še več oprijema in terenske poti je na voljo pametni neliveto. Izreden napredek je narejen na področju zmanjšanja hrupa tako v avtomobilu samem kot zunaj njega. Akustična stekla, nižje nameščeni brisalci in izdatna izolacija so le nekateri ukrepi na poti proti tišini. Celotna dodatna teža v obliki raznih protizvočnih oblog in izboljšav je kar 45 kilogramov, a je razlika v zmanjšanju hrupa še kako havaittavissa.

Veliko poudarka je danega na podrobnosti, s tem pa izstopajo okviri zračnikov in okrasne letvice.
Veliko poudarka je na podrobnostih, s tem pa izstopajo okviri zračnikov in okrasne letvice.

Za lažji vsakdan je dobrodošla funkcija prepoznavanja prometnih znakov. Sistem deluje tudi v povezavi z navigacijskim sistemom, in če je obcestni znak slabo berljiv, bo sistem samodejno poiskal ustrezno omejitev hitrosti s pomočjo prednaloženih map v navigacijskem sistemu. Zadnja vrata so zdaj električno pomična, kot njihovega odpiranja pa se lahko poljubno nastavlja.

Bensiini motorji so na voljo trije, z močjo od 118 kW (160 KM) to 143 kW (194 KM). Dizelska motorja sta dva, šibkejši s 110 kW (150 KM) moči in močnejši s 129 kW (175 KM) moči. Vstopna cena modela s 165-konjskim bencinskim motorjem in opremo Emotion stane 23.990 evrov. Najdražja je različica s 175-konjskim dizelskim motorjem in opremo Revolution Top. Slednja stane 39.790 evrov.

LUE LISÄÄ: NOVA MAZDA CX-5 (2017) – OB NJEJ BOSTE ZARDELI

Galerija slik: Nova Mazda CX-5

Lisää tietoa

Lisää tietoa:
mazda.si

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.