Toyota Corollalla on 60-vuotinen perinne. Uusin sukupolvi on jo 12. peräkkäin, ja niitä on valmistettu vuodesta 1966. Samaan aikaan Corolla on maailman myydyin auto yli 46 miljoonalla kappaleella. Tämä tarkoittaa, että he myyvät yhden uuden Corollan 30 sekunnin välein. Sen nimi voitaisiin kääntää "lehdiksi", kukan keskellä, mikä kuvaa tuoreutta ja siisteyttä.
Toyota Corolla že vrsto let sledi filozofiji, ki stremi h laatu, kestävyys ja luotettavuus. K temu so dodali še emocije, saj si ne želijo več izdelovati ‘dolgočasni’ avtomobilov. Toyota Corolla je bila razvita na japonskem ja sisään Euroopassa, evropski del pa je bil zadolžen predvsem za razvoj karavanske različice. Obstajajo namreč tri karoserijske oblike nove Corolle. Že omenjen asuntovaunu, vastaavasti Touring Sports, viistoperä ja limusiini. Uusi TNGA platforma omogoča Corolli daljšo medosno razdaljo, širše koloteke, nižje težišče in krajše previse. Poleg tega omogoča nova platforma boljši položaj za voznika, za 60% je povečano togost karoserije, vzmetenje pa je prav tako izboljšano in sicer za 40%. Novosti je tudi dvojna hibridna strategija, saj bo Corolla od zdaj na voljo z kaksi hibridnima pogonoma.
V Corollo bo od zdaj vgrajen popolnoma nov 2,0 litraa hibridni Dynamic Force motor s 180 (132 kW) konjskimi močmi. Ta bo dodal še nekaj vozne dinamike tistim, ki so le to pogrešali pri 1,8-litrskem hibridnem motorju. A ne skrbite, že poznani 1,8-litrski hibridni motor s 122 (90 kW) konjskimi močmi je še vedno na voljo in je bil tudi prenovljen. Poleg hibridnih motorjev, je na voljo še bencinski, ki ima 1,2-litra volyymit ja 116 (85 kW) konjskih moči. Pri limuzinski različici je na voljo še 1,6 litraa bensiinimoottori, jossa 132 (97 kW) konjskimi močmi.
Tudi tokrat pri Toyoti posvečajo veliko pozornosti turvallisuus, nova Corolla pa je opremljena s kopico asistenčnih in varnostnih sistemov že serijsko in je tako vodilna v svojem razredu. Prav tako so prenovljeni zasloni, na voljo pa imamo kar kolme. Med merilnik je nov 7-tuumainen zaslon, še dodatne informacije pa je mogoče razbrati z 10-palčnega barvnega projekcijskega zaslona. Informacijsko zabavni sistem je mogoče upravljati preko 8-tuumainen zaslona, z upravljanjem na kosketus.
Nova Toyota Corolla je, v kombilimuzinski različici, na voljo od 18.200 evrov dalje, s hibridnim pogonom pa od 21.600 evrov dalje, začetne cene različice Touring Sports pa so za 900 euroa višje. Limuzinska Corolla, ki je med drugim malce bolj vakava ja zadržana v obliki odbijačev, je z bencinskim motorjem na voljo od 17.900 evrov dalje, s hibridnim pa od 23.600 evrov edelleen.
Galerija slik: Toyota Corolla
Lisää tietoa:
toyota.si