Audi toi Pariisin autonäyttelyyn kolme uutta tuotetta, mutta eniten huomiota herättää uusi Audi Q5, ensimmäinen kahdeksaan vuoteen. Keskikokoisen urheiluajoneuvon toinen sukupolvi on hieman kevyempi ja tilavampi kuin edeltäjänsä, ja tulokas on myös keksinyt paljon urheilullisemman ilmeen. Hän astuu isoihin kenkiin, sillä Q5 oli kaupallisen luokan mestari jo jonkin aikaa. Audilla on suuret toiveet sen suhteen, joten mitään ei jätetä sattuman varaan.
Po osmih letih je tu uusi Audi Q5. Audi ni ničesar prepustil naključju, ko se je medil in cedil novi Q5. Z njim namreč želi ponovno postaviti nova pravila igre, kot mu je to uspelo s predhodnikom. Zato ni presenetljivo, da novi srednje velik SUV poka od naprednih sistemov, ki skrbijo za udobje, varnost in učinkovitost vožnje. Postavili so ga na platformo aktualnega modela A4, siksi se on 90 kilogramov lažji. Po novem v dolžino meri 4,66 metra, v višino 1,66 metra, v širino pa 1,89 metra, medtem ko medosna razdalja znaša 2,82 metra.
Karoserija je koktajl aluminija in izredno trdih jekel, zmešan po receptu pametne gradnje za izjemno čvrstost. Audi je povsem prevetril notranjost ter poudaril prilagodljivost in prostornost potniške kabine. Prtljažni prostor ima prostornino med 550 in 1550 litri. Za lažje zlaganje lahko ob pomoči zračnega vzmetenja (ta je ponujen kot možnost) Audi Q5 znatno znižamo.
Krasil ga bo 12,3-palčni zaslon ločljivosti HD in 8,3-palčna tablica (na vrhu sredinske konzole). Prek komunikacijskega sistema MMI bo mogoče povezovanje na internet prek LTE-vmesnika tai dostopne točke Wi-Fi. Za pametne telefone bosta skrbela vmesnik Apple CarPlay ja Android Auto ja langaton laturi. Tu so še digitalni merilniki in Varoitus zaslon za projekcijo voznih podatkov in navigacije na vetrobransko steklo. Svoje doda ympäristön valaistus in avdio sistem s podpisom Bang & Olufsen. Da visoko izurjenih voznih asistentov niti ne omenjamo.
K boljšim voznim lastnostim poleg nižje teže in voznih programov, s katerimi določimo karakter novega Audija Q5 (novost je način terenske vožnje z večjo oddaljenostjo vozila od tal in program all road za sprotno prilagajanje) in posežemo v vse ključne nastavitve vozila, doda tudi štirikolesni pogon quattro (izjema bo 110-kilovatni dizel, ki bo imel pogon le na prednji dve kolesi), ki sproti prilagaja navor na posamezno kolo. Motorna paleta bo obsegala tri dizelske izpeljanke – dvolitrski motor TDI V4 z 110, 120 in 140 kW – in dve bencinski – dvolitrski prisilno polnjeni motor V4, serije TFSI z 185 kW, in trilitrski motor V6 TDI. Le slednji bo moč na kolesa prenašal prek osemstopenjskega menjalnika Tiptronic, vsi ostali pa se bodo morali zadovoljiti s 6-stopenjskim ročnim ali 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom S Tronic.
LUE LISÄÄ: Uusi Audi A5 Coupé – kokenut voittajahevonen
Novi Audi Q5 bo na voljo v 14 različnih barvnih odtenkih in zapakiran v pet različnih paketov (Sport, Design, S Line, Design Selection in S Line sport). V prodajo gre vuonna 2017.
Galerija – novi Audi Q5:
Lisää tietoa:
audi.si