Autoteollisuudessa on tapana, että aina kun uusi automalli tulee markkinoille, sen väitetään olevan täysin uusi - useimmissa tapauksissa näin ei ole, mutta täysin uuden BMW 1:n esittelyn myötä tällä kertaa voimme täysin samaa mieltä väitteen kanssa.
Povsem novi BMW 1 se od svojega predhodnika razlikuje v skorajda vsem. Ohranja se pohja auto kanssa katkaista takana, ki pa je zdaj prvič deležna pogona päällä edessä pyörillä pari. Enako zgodbo zasledimo pri design, joka hoiti korenite muutoksia tako zunaj kot znotraj avtomobila. Prednja maska je merkittävästi povečana, ‘ledvički’ pa sta med seboj združeni ja vielä enemmän opazni. V nasprotju z vedno večjimi nasledniki aktualnih modelov je BMW 1 za 5 mm krajši, bo pa zaradi prednjega pogona enemmän tilaa sisällä.
Prtljažni prostor se je povečal za 20 litrov,kar pomeni, da ga je na razpolago za 380 litrov, ob podrtih sedežih pa za kar 1200 litrov. Najmočnejša različica BMW 1, z 2,0 litraa M135i xDrive motorjem, je hkrati tudi vahvin različica 4-valjnega motorja BMW do zdaj. Ima 306 konjskih valtuudet, nelipyöräinen ajaa, 8-vaihteinen samodejni menjalnik in še malenkost bolj aggressiivinen dizajn.
Kot že omenjeno, se je dolžina najnovejšega avtomobila BMW 1 vähentynyt, sta se pa povečali širina ja korkeus avtomobila. Posledično bodo imeli potniki na zadnji klopi enemmän tilaa varten kolena, glavo ja komolce. Lažja bo tudi uporaba prtljažnega prostora, saj je najožji del prtljažne odprtine širši za 67 mm.
Ne ovat saatavilla sähköinen prtljažna vrata, kar je še ena izmed novosti serije 1. Armaturna plošča deluje tiedossa, saj smo jo že opazili pri najnovejših modelih avtomobila BMW. Osnovna različica ponuja 8,8-palčni zaslon na dotik, pri bolje opremljenih različicah pa imamo na razpolago 10,25 tuumaa zaslon, ki ga dopolnjuje digitaalinen zaslon merilnikov v enaki velikosti.
Ob lansiranju sta na voljo dva bencinska in trije dizelski motorji. Bencinskemu M135i xDrive se bo pridružil še 118i, gre pa za 1,5-litrskega 3-valjnika kanssa 140 (103 kW) konjskimi močmi.
Če so vam dizli bolj pri srcu, lahko izbirate med motorjem 116d, ki je ponovno 1,5-litrski 3-valjnik kanssa 115 (85 kW) konjskimi močmi. Motor 118d se on 2,0 litrainen 4 sylinterinen kanssa 150 (110 kW) konjskimi močmi, še močnejši pa je motor 120d xDrive, ki ima mamljivih 190 (140 kW) hevosvoimaa.
V različnih kombinacijah so na voljo 6-vaihteinen manuaali tai 7- vastaavasti 8-stopenjski samodejni menjalnik. Močnejši bencinski in dizelski motor imata že serijsko nameščen štirikolesni pogon xDrive.
Podrobneje se bo BMW 1 predstavil syyskuussa autonäyttelyssä Frankfurt, prve primerke pa bomo dobili v salone kmalu zatem.
Galerija: BMW 1
Lisää tietoa:
bmw.si