fbpx

Uusi Jaguar XF haluaa saksalaisen "pyhän kolminaisuuden" päänahan

XF merkitsi Jaguarille uudestisyntymistä, koska onnistuneen X-typen jälkeen sitä käytettiin D-segmentin parhaiden sedanien kuromiseen. Alkuperäinen XF tarjosi siis myös monia henkeäsalpaavia "ominaisuuksia", kuten upotettavan automaattisen kytkimen ja tuuletusaukot. Uuden sukupolven Jaguar XF:n tehtävänä on saavuttaa täysin kiinni saksalaiset premium-kilpailijat, joita varten he kääntyivät aerodynamiikan, kevyen rakenteen ja edistyneen teknologian puolelle "Jagissa".

Nova generacija Jaguarja XF tako ponuja nadgradnjo predhodnikove dinamične zunanje podobe, obenem pa gre za prvi jaguarjev model s polnimi LED lučmi. Poleg oblikovnih presežkov Jaguar XF prinaša tudi izjemno alhainen paino, ki je v primerjavi s predhodnikom za 190 kilogramov lažja, pri Jaguarju pa radi dodajo, da tudi 80 kg od konkurence. Velik poudarek so inženirji namenili tudi aerodynamiikka vozila, kjer jim je skupaj s prej omenjenimi prihranki pri teži uspelo doseči najnižjo raven emisij v segmentu, ki znaša vsega 104 grame CO2.

Oblikovno se na zunaj močno navezuje na pred časom predstavljenega manjšega kupeja znamke – model XE. Takoj od začetka pa bo na voljo tudi športna različica S, ki še potrjuje izrazitejše športno poslanstvo druge generacije tega modela.
Oblikovno se na zunaj močno navezuje na pred časom predstavljenega manjšega kupeja znamke – model XE. Takoj od začetka pa bo na voljo tudi športna različica S, ki še potrjuje izrazitejše športno poslanstvo druge generacije tega modela.

Meter sicer pokaže nekoliko krajšo razdaljo med odbijačema, po drugi strani pa večjo med obema osema, kar naj bi botrovalo k občutno prostornejši potniški kabini. To se v notranjosti tudi potrdi, predvsem v predelu nog sedečih v drugi vrsti, v katerega kategoriji predhodnik ni ravno briljiral. Znotraj je, tako kot na zunanjosti, več športnih pritiklin, čeprav je poudarek na limuzinskem udobju najvišjega kova še vedno močno občuten. Pri Jaguarju pa niso pozabili niti na v uvodu omenjene posebnosti, kjer se tako kot pri modelu prve generacije, ob zagonu vozila, na podaljšku sredinske konzole dvigne okrogli gumb, joka edustaa stikalo avtomatike. Modernim tehnološkim prijemom vprid pa je XF bogatejši tudi za 12,3-palčni na dotik občutljivi zaslon z zelo zmogljivo strojno opremo v ozadju.

Veliko novega prinaša tudi infotainment sistem, ki zmore prepoznati pot na kateri ste (če je pogosta) in vam kljub temu, da niste vnesli podatkov o željeni poti, pomaga navigirati, ponuja pa tudi street view pogleda končne destinacije. Poleg tega pa bo mogoče njegovo “domačo stran” personoimaan v stilu lastnikovega pametnega telefona, oziroma več teh (če je več uporabnikov). Ob zapustitvi avtomobila pa bo navigacija nadaljevala navigiranje preko pametnega telefona.

Notranjost zaznamujejo izbrani materiali in kakovostna izdelava, v primerjavi s prvotnim XF-om pa tudi večja mera športnosti, ki gre z roko v roki z britansko eleganco.
Notranjost zaznamujejo izbrani materiali in kakovostna izdelava, v primerjavi s prvotnim XF-om pa tudi večja mera športnosti, ki gre z roko v roki z britansko eleganco.

Bavarskemu konkurentu v obliki BMWjeve petice, naj bi novi XF konkuriral kar se tiče vozne dinamike, kar ga bo (če bo temu res tako) postavilo v sam razredni vrh. To naj bi vozilo dosegalo s pomočjo zmogljivega podvozja in vzmetenja, vozniku pa bodo na voljo tudi prilagodljivo vzmetenje in sistema, ki bo znal prepoznati tip podlage (sneg, makadam) in optimizirati blaženje in delovanje elektronike. Po želji pa bo za vse motorne različice na voljo tudi napredni štirikolesni pogon, ki je delo in plod znanja strokovnjakov pri Land Roverju. Motorji so znani že iz še povsem svežega modela XE. Dvolitrska dizla prihajata z močjo 120 kW in 132 kW. Za bolj športne po srcu pa bosta poskrbela trilitrski dizel z 220 kW in kar 700 Nm navora ter trilitrski V6 bencinar z 275 kW.

LUE LISÄÄ: Jaguar XE bo kratil spanec BMWju serije3, Audiju A4 in Mercedesovemu razredu C

Že takoj na začetku so predstavili tudi športnejšo različico S, ki ima večje vstopnike zraka in še druge detajle, ki pričajo o njenem poslanstvu. Karavanska različica še ni uradno potrjena, bo pa limuzina na ceste in v salone zapeljala še pred jesenjo 2015.

 

Lisää tietoa

Lisätietoa mallista:
www.jaguar.co.uk/new_XF

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.