Mercedes-Benz on tuonut Shanghain autonäyttelyyn S-luokan sedanin, joka on askeleen korkeampi tiellä kohti autonomista ajamista, mutta edustaa myös ylellisyyden uusia ulottuvuuksia, joita on vaikea pukea sanoiksi. Stuttgartin amiraalilaivassa on uuden sukupolven 6- ja 8-sylinteriset moottorit konepellin alla, ja matkustaja tuntee olonsa yhtä mukavaksi ja rentoutuneeksi hytissä kuin wellness-keskuksessa.
Nova limuzina Mercedes-Benz razreda S predstavlja nove razsežnosti udobja. Za ambient v potniški kabini skrbi 64 različnih ambientalnih osvetlitev, za zvočno kuliso 3D-prostorsko ozvočenje Burmester, za razvajanje na daljših vožnjah pa široka paleta opreme, ki je v službi udobja. Poleg prilagodljivih sedežev nudi tudi zvočno zatesnitev, posebno delovanje klimatizacije in prezračevanja, masažne funkcije sedežev, velik del pa pridoda izpopolnjen sistem vzmetenja Magic Body Control, ki so ga Nemci nadgradili z aktivnim nadzorom gibanja karoserije. Stereokamera zaznava cestne neravnine vse tja do hitrosti 180 km/h in temu primerno prilagaja vsako kolo posebej. Se on myös mainitsemisen arvoinen sistem Curve, ki prilagaja nagib karoserije in s tem blaži vpliv centrifugalne sile na potnike. Voznik ima pred sabo kaksi 12,3 tuuman näyttöä, pot pa mu bodo osvetljevali novi aktivni LED-žarometi, ki svetlobo mečejo 650 metrov kaukana.
S tehnologijo, ki jo ima nova limuzina Mercedes-Benz razreda S, je zmožna skoraj povsem autonomista ajamista. Med drugim zna samodejno menjati pas, prilagajati hitrost glede na dane razmere, pomaga ohranjati smer in prevzame nadzor, če voznik stori neobičajen manever ali zaspi za volanom. Takrat stopi na sceno Active Emergency Stop Assist, ki varno ustavi vozilo. Ker nadzira tudi prečni promet, prepozna in prepreči nalet. Če želimo, ga lahko parkiramo tudi daljinsko prek pametnega telefona.
LUE LISÄÄ: Mercedes-Benz A-luokan sedan - tämä on halvin Mercedes, jossa on solmio
Za prenovljeni razred S bosta sprva na voljo dva bencinska motorja V8 z močjo 469 in 612 KM (z možnostjo izklopa štirih valjev v varčnem načinu) ter dva dizelska V6 motorja z močjo 286 oz. 340 KM. Za prenos na vsa štiri kolesa (4matic) so v Stuttgartu zadolžili devetstopetnajsti samodejni menjalnik. Na voljo bo tudi kot ladattava hybridi, ki bo zgolj na baterijo (13,3 kWh) zmogel tiho kot miška voziti 50 kilometriä. Za tiste, ki se radi šopirijo, so pripravili še različico Mercedes-AMG S 65, ki bo imela 6-litrski biturbo motor V12 s 630 KM in 1000 Nm navora. Izbrali pa bodo lahko tudi model Mercedes-AMG S 63 4matic z novim 4-litrskim biturbo motorjem V8 s 612 KM. Tega boste od 0 do 100 km/h spravili v pičle 3,5 sekuntia.
Galerija – Novi Mercedes-Benz razreda S:
Lisää tietoa:
mercedes-benz.si