fbpx

Novi Range Rover Velar že na slovenskih tleh

Novi Range Rover Velar

Range Rover Velar je zagotovo eden izmed najbolj privlačnih športnih terencev, ki se vozijo po slovenskih cestah. Zasenčil je marsikaterega konkurenta, kar niti ni čudno, saj dela zmedo celo v svoji lastni družini. Zmedo namreč zato, ker je preprosto tako navdušil, da bo vsak kupec moral pošteno premisliti, preden si izbere model, ki mu najbolje ustreza.

Na kratko lahko Range Rover Velarja opišemo kot SUV s športno postavo in čistimi linijami. Vsakdo bo najprej opazil premične kljuke vrat, ki se po zaklepu ali ko speljemo, pospravijo nazaj v vrata. Velar ima tisto lastnost, ki jo imamo pri avtomobilih najraje. To je tisti občutek, ko avtomobil od zunaj deluje manjši kot takrat, ko sedimo za njegovim volanom. Res da Velar tudi od zunaj ni prav majhen, tudi kadar ga primerjamo s precej večjim Range Roverjem. A kljub manjšim proporcem ima Velar še vedno obilico prostora za vse potnike in kar 673-litrski prtljažni prostor.

Notranjost Range Rover Velarja je osredotočena na minimalismi. Oblikovalci so skrčili število potrebnih stikal na goli minimum. Zaradi tega se z vsemi napravami v avtomobilu upravlja prek järjestelmä Touch Pro Duo, jonka ne muodostavat dva 10-palčna zaslona na dotik. V notranjosti boste sicer našli prefinjene materiale, še najlepše pa je videti kombinacija usnja in alkantare. Tako kot je pri znamki Range Rover v navadi, lahko tudi zdaj izbiramo med več barvnimi kombinacijami.

Karoserija je lahka in narejena iz alumiini, njeno agilnost pa še poveča dovršeno ilmajousitus ja izpopolnjen štirikolesni pogon. Velarjeva oddaljenost od tal znaša 251 milimetrov, mikä on vodilno v tem razredu. Zavoljo pametnega štirikolesnega pogona ponuja Velar vrhunsko zmogljivost tudi na zahtevnejših terenih. Da ima joukko avustusjärjestelmiä in sistemov aktivne in pasivne varnostni za potnike, niti ni treba posebej poudarjati.

Motorna paleta ponuja ravno prave motorje iz bencinskega in dizelskega sveta. 4-valjna, 2-litrska agregata sta na voljo s 180 tai 240 konjskimi močmi, medtem ko ima 4-valjni bencinski moottori kanssa isto prostornino 250 konjskih moči. Na voljo sta tudi dva 3-litrska 6-valjna motorja. Bensiini on 380 hevosvoimaa, diesel pa okroglih 300. Vsi motorji so s kolesi povezani z 8-vaihteinen avtomatskim ZF-menjalnikom.

LUE LISÄÄ: PRESTIŽNA ROČNA URA ZENITH X RANGE ROVER VELAR

Ob začetku prodaje je na voljo posebna serija Range Rover Velarja, z imenom Ensimmäinen painos. Premore skoraj vso opremo ki jo ima Range Rover na voljo za ta model, le platišča so 21-tuumainen, namesto 22-palčna. Cena za bencinski First Edition znaša 135.635 evrov, za dizelskega pa 123.541 evrov. Sicer pa je Range Rover Velar z 2-litrskim dizelskim motorjem in 180 konjskimi močmi na voljo od 62.452 evrov dalje.

Galerija slik: Novi Range Rover Velar

Lisää tietoa

Lisää tietoa:
landrover.com

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.