fbpx

Uusi Renault Koleos: katumaasturi, jossa on kaikkea tullakseen "bestselleriks"

Novi Renault Koleos

Sen jälkeen, kun Renault Koleos näytti olevan kirjattu pois, Renault antoi sille uuden mahdollisuuden. Pekingin autonäyttelyssä hän esitteli toisen sukupolven urheilumaastoautoa, jolla ranskalaiset alkoivat kirjoittaa SUV-tarinaansa, joka olisi yksi "luetuimpia" Euroopassa, ehkä koska Renault Koleos oli sekoitus korealaista autoa. japanilaisella tekniikalla ja ranskalaisella tunnuksella. Onko Renault löytänyt bestsellerin reseptin toisesta?

Renault Koleos teče drugi krog. Renault (ki zadnje čase nove modele servira kot po tekočem traku) je namreč razkril toinen sukupolvi SUV-a, ki se Evropi zavoljo nerodne oblike in slabe vozne dinamike ni prijel in je že skoraj zdrsnil s spomina voznikov. Tokrat naj bi bilo vse drugače.

Novi Renault Koleos je rojen za velike zgodbe.
Novi Renault Koleos je rojen za velike zgodbe.

Renault je s tem namenom Koleosa povsem predrugačil in sporno obliko zamenjal za sodobno, za tehnično in strukturno brezhibnost pa se je zatekel k Talismanu in Nissanovemu X-trailu. Kljub špekulacijam, da se bo imenoval Maxthon, se Renault tudi imenu ni odpovedal. A zdaj se mora Koleos izkazati, saj so njegovi načrti z njim precej bolj smeli kot s predhodnikom.

LUE LISÄÄ: Uusi Renault Scenic: yleisön suosikki juoksee neljännen kierroksen


Novi Renault Koleos bo imel na voljo štiri motorje voimalla od 130 do 175 KM (od 96 d0 127 kW), ki jih bo na kolesa prenašal 6-stopenjski ali Nissanov brezstopenjski menjalnik. In ko smo ravno pri Nissanu. Kot se kompaktni Renaultov SUV Kadjar naslanja na Nissanovega Qashqaija, se novi Koleos na X-traila. Od tal je dvignjen za 21,3 centimetra in ima karseda optimalno vstopno/izstopne kote, zato mu tudi neugoden teren ne bi smel povzročati težav.

Se on saatavilla v 2WD in 4WD različici, ki bo imela tudi sistem za plezanje in možnost blokade sredinskega diferenciala. Vse izpeljanke pa bodo imele na voljo kopico asistenčnih sistemom od samodejnega zaviranja, aktivnega asistenta parkiranja, prepoznavanje znakov, asistenta za prometni pas, … Notranjost 467-centimetrskega Koleosa je rekordno prostorna, kolena zadnjim potnikov se bodo namreč lahko razkomotila na kar 29 centimetrih, medtem ko bodo zadnjico greli ogrevani sedeži, sprednji pa imajo celo ventilacijo. Kol(e)osalen je tudi prtljažnik, ki meri kar 624 litrov, ob podrtih sedežih pa se poveča na 1690 litrov, 35 pa jih dodajo še odlagalne površine. Na evropske ceste naj bi novi Renault Koleos zapeljal v prvi tretjini vuonna 2017.

Lisää tietoa

Lisää tietoa:
renault.si

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.