Uusi Volkswagen Up! verrattuna edeltäjäänsä, se on läpikäynyt joitain kosmeettisia muutoksia, mutta se pysyy pääosin samana. Hän vain nyökkäsi hieman. Siksi niin paljon enemmän on muuttunut pinnan alla. Volkswagenin insinöörit panostivat suurimman osan tunteistaan uuden moottorin kehittämiseen. Tästä eteenpäin sen voimanlähteenä on kolmisylinterinen litrainen turboahdettu bensiinimoottori. Saksalaiset esittelevät sen yleisölle ensimmäistä kertaa Geneven autonäyttelyssä.
Novi Volkswagen Up! je nemški mestni malček, naslednik originalnega modela iz leta 2011, ki je na novo definiral razred mestnih avtomobilov in dobil posnemovalce Škodo in Seata. A v tem času ga je konkurenca začela loviti, zato mu je bilo treba nekoliko napeti gube in vliti svežo kri. Atmosfersko polnjeni motor se tako umika litrskemu trivaljnemu bencinskemu motorju s turbinskim polnilnikom. TSI-motor je vpregel 90-člansko konjenico in zmore 160 Nm od 1500 vrtljajev dalje (izpusti CO2: 102 g/km). Do stotice bo zmogel v 10 sekundah. Ostaja tri- in petvratni.
LUE LISÄÄ: Uusi Renault Scenic: yleisön suosikki juoksee neljännen kierroksen
Kar se tiče videza, so mu nekoliko popravili masko. Nadeli so mu nov prednji odbijač z meglenkami. Na voljo bo bogata paleta barv (13), ki jo bo možno kombinirati s tremi barvnimi različicami strehe. Novi Volkswagen Up! bo tudi v notranjosti praktično zrcalna slika predhodnika, kljub temu pa prinaša dovolj novosti, da bo zadovoljil potrebe kupcev. Tu je na primer prvič večfunkcijski volan, tu je 300-vatno ozvočenje, infotainment vmesnik pa bo s pametnim telefonom komuniciral prek povezave Bluetooth ali USB-kabla. Za lažjo uporabo bo na voljo tudi namenska aplikacija.
Lisää tietoa:
volkswagen.si