IndyCar on maassamme vähän vähemmän tunnettu moottoriurheilu, koska Atlantin toiselta puolelta kuulemme enimmäkseen NASCAR-sarjasta. Mutta Formula 1:n amerikkalainen versio, jolla on myrskyisä historia takanaan, on hitaasti palaamassa vanhan loistonsa polulle. Huolimatta siitä, että Honda ja Chevy ovat käyttäneet paljon vähemmän rahaa kilpa-autoihin, jotka ovat myös huomattavasti rajoitetumpia kuin F1-veljensä, Honda ja Chevy ovat toimittaneet maailman kestävimmät korit. Paitsi että IndyCar-kilpailijat käyvät tiiviimpiä ja jännittävämpiä taisteluita, he myös näyttävät nyt paremmilta kuin moottoriurheilun kuningattaren kilpailijat.
Letošnja sezona serije IndyCar bo izgledala precej drugače kot zadnjih nekaj. Namreč vse od leta 2012 je večina ekip uporabljala isti dirkalnik, isto karoserijo, z namenom, da bi karseda držala stroške pod nadzorom. Nove od starih se je tako ločilo le po motorjih in drugačnih barvnih kombinacijah. Enosedežnike je namreč zadnja leta izdelovala le Dallara, ki jih ponuja za okoli 332 tisoč evrov. A pred letošnjo sezono sta se opogumila tudi dva dobavitelja motorjev, Chevrolet in Honda, in ekipam ponudila unikatno in odpiljeno aerodinamično karoserijo, ki bo dovoljevala spreminjanje nastavitev in s tem sposobnosti dirkalnika.
Na voljo bosta za nekaj čez 70 tisoč evrov in ju bo moč prilagajati glede na tip dirke, saj se te v seriji IndyCar med seboj precej razlikujejo.
LUE LISÄÄ: Ferrarin visio Formula 1 -kilpailun tulevaisuudesta
Molemmat heistä karoseriji sta tudi precej bolj kompeksni kot smo vajeni od lanskih dirkalnikov. Hondino, na primer, tvori 200 sestavnih delov, ekipa pa bo uporabila le tiste, ki se ji bodo zdele smiselne za stezo. Sezona se odpira 29. marca 2015 na ulicah St. Petersburg (Florida, ZDA), dirkače pa v boju za prvaka čaka 16 dirk. In še zanimivost. V predlanski sezoni IndyCarja je bilo več prehitevanj in sprememb v vodstvu, kot jih je bilo v formuli 1 v prejšnjih petih skupaj. Če torej pogrešte infarktne dirke je morda čas, da zamenjate motošport in preklopite na tistega, ki doživlja drugo pomlad.
Simulacija vožnje:
Več o seriji IndyCar:
www.indycar.com