Nykyinen Corsa-sukupolvi on jo hyvin tuttu useimmille ihmisille, loppujen lopuksi se on ollut markkinoilla jo muutaman vuoden. No, voidakseen jatkaa tasavertaista kilpailua tankoluokan kovan kilpailun kanssa, hänelle annettiin syksyä varten kosmeettinen nuorennus. Käsittely on toisen pienen Opelin - Adamin - tyyliä, josta se peri ajovalot, moottorin maskin ja suurimman osan sisusta.
Podobnosti pa so tudi na boku vozila, kjer so sledi t.i. lebdeče strehe (pri trivratni različici), koncepta, ki smo mu bili prvič priča ravno pri najmanjšem oplovem modelu. Na zadku so spremembe mnogo manj občutne ali vidne, nova je predvsem podoba zadnjih luči in odbijača, ki po novem najbolj spominjata na zadek aktualne merive.
Uradno premiero bo corsa doživela oktobra na salonu v Parizu, da gre o faceliftu (in ne o novem modelu) pa zgovorno pričajo povsem nespremenjene mere, ki znašajo 4 metra v dolžino, medosna razdalja pa tudi sedaj meri 251 cm.
V notranjosti se ponovi zgodba z zunanjosti, kar pomeni, da so tudi tu številne poteze in stikala podobna tistim pri adamu, od slednjega je podedoval myös merilnike (v grobem) pred katerimi je povsem nov in samosvoje oblikovan volanski obroč. Snovalci so velik poudarek namenili uporabi bolj kakovostnih materialov, bogatejši opremi, dobila pa je tudi napredni informacijsko-zabavni sistem IntelliLink.
Kar se motorjev tiče, bo corsa modelnega leta 2015 dobila tudi novega 1,0-litrskega SIDI trivaljnega turbo bencinarja v različicah z 66- oziroma 85 kW, višje pa bosta še 1,4-litrski štirivaljni bencinar z 74 kW in več različic 1,3-litrskega CDTi.
Novost bo pomenil tudi novi šest stopenjski ročni menjalnik, spremenjena vzmetenje in krmilni mehanizem, veliko novega pa bo tudi na področju napredne tehnike, kjer je od večjih sestrskih modelov podedovala: parkirno asistenco, sistem za prepoznavo prometnih znakov – Opel Eye, varnostno kamero, ki preprečuje možnost naleta, bi-ksenonska prednja svetila in sistem lane assist.