Opel lähtee jälleen vaativaan mudan ja hiekan maastoon, mutta tällä kertaa ilman kovaäänistä polttomoottoria. Corso-E-ralli ajetaan sähköllä, eikä haitallisia päästöjä jää jäljelle, vaan vain pyörivän sähkömoottorin korkea ääni ja renkaiden maastoon törmäämisen ääni.
Opel ponovno orje ledino, tokrat v obliki prvega tovarniškega sähköinen reli auto päällä maailma. Opel Corsa-e je osnovana na popolnoma električni in civilni Corsi-e, ki se bo javnosti pokazala na prihajajočem avtomobilskem salonu v Frankfurtu. Reli Corso poganja enak motor, s 100 kW (136 hv) teho ja 260 Nm navora, ki črpa energijo iz baterije s kapaciteto 50 kWh. Tu se primerjava s ‘cestno’ različico konča, saj ima reli različica nameščeno vzmetenje za vožnjo po terenu, prilagodljive zavore, mehansko zaporo diferenciala, varnostno kletko in še kaj. Obenem bo prihodnje leto zaživel ADAC Opel e-Rally Cup, ki predstavlja prvo športno blagovno znamko, ki se je podala v svet električnega relija. Opel Cora-e bo tako že prihodnjo sezono dobila priložnost, da pokaže, kako dobro se znajde na hitri terenski preizkušnji.
Civilna različica Opel Corsa-e, bo lahko prevozila do 330 kilometrov dolgo pot. Enaka kapaciteta bi tako morala biti povsem tarpeeksi za posamezno etapo rali tekmovanja. Ekipe, ki si bodo želele vstopiti v svet električnega relija, bodo morale za tovarniški rali avtomobil odšteti manj kot 50.000 evrov.
Galerija: Opel Corsa-e
Lisää tietoa:
opel.si