fbpx

Pečat Produkt leta prepoznava že več kot polovica Slovencev

Že vsak drugi slovenski potrošnik prepoznava rdeči pečat Produkt leta, s katerim so označeni najinovativnejši izdelki široke potrošnje, ki na prodajnih policah slovenskih trgovin niso več kot 18 mesecev.

Za najbolj inovativne so jih prepoznali izključno slovenski potrošniki, ki so v neodvisni in transparentni raziskavi družbe Nielsen izrazili zadovoljstvo ob njihovi uporabi. Zadnja Nielsnova raziskava o prepoznavnosti pečata Produkt leta med Slovenci je pokazala tudi, da bi se več kot polovica tistih, ki pečat prepoznavajo, odločila za nakup izdelkov, označenih z njim. Trije od desetih anketiranih (v raziskavi je v reprezentativnem vzorcu sodelovalo 510 potrošnikov iz vse Slovenije) so že kupili izdelek, označen s pečatom Produkt leta. Polovica od njih je izdelek kupila, ker ga tudi običajno kupujejo, medtem ko je druga polovica odgovorila, da je izdelek s pečatom kupila iz radovednosti, saj je pečat že opazila na televiziji ali v trgovini in je zato želela preizkusiti tako označen izdelek.

Ste že opazili oznako "Produkt leta"?
Ste že opazili oznako “Produkt leta”?

Kar 55 odstotkov anketirancev, ki poznajo pečat Produkt leta, in 43 odstotkov tistih, ki ga ne, je izrazilo svojo namero o nakupu izdelka s tem pečatom. »Visoka stopnja zavedanja pečata v tem kratkem času, odkar je koncept zaživel pri nas, je velika nagrada za naš trud in obveza, da nadaljujemo z začrtanim delom. Prav tako je to spodbuda za proizvajalce, da postavijo svoje inovacije pred potrošnike, in hkrati sporočilo, da slovenski potrošnik zasluži najboljše,« hän sanoo Gregor Gorenc, yrityksen johtaja Produkt leta. Pečat Produkt leta je namreč tudi dragocen nakupni nasvet slovenskih kupcev drugim potrošnikom.

Lisää tietoa

Lisätietoja osoitteessa:
www.produktleta.si

Produkt leta lahko predlagate tudi sami na naslov info@produktleta.si in se potegujete za privlačne nagrade.

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.