fbpx

Petra Robnik: »Izobražen in usposobljen športnik je dober vzornik mladim.«

Športniki morajo že v času tekmovalnega udejstvovanja razmišljati o nadaljevanju svoje karierne poti. Da bi opolnomočili mlade perspektivne športnike in jih spodbudili za aktivno razvijanje dvojne kariere, je pod okriljem Coca-Coline Akademije za mlade med 17. in 19. novembrom 2017 v Portorožu potekal tridnevni dogodek s praktičnimi delavnicami. Med predavatelji je bila tudi nekdanja alpska smučarka Petra Robnik.

Enemmän kuin 40 mladih športnikov v starosti od 18 do 25 let se je udeležilo delavnic predavateljev z različnih strokovnih področij, svoje izkušnje pa so z njimi delili tudi nekdanji vrhunski slovenski športniki, mukaan lukien Raša Sraka, Jure Košir ja Rožle Prezelj. Petra Robnik, ki na Olimpijskem komiteju Slovenije-Združenju športnih zvez med drugim skrbi za dvojno kariero športnikov, je poudarila: »Mladi so na dogodku pridobili ali nadgradili svoje formalno in neformalno znanje na praktičnih področjih, kot so komuniciranje v povezanem svetu, graditev blagovne znamke in družbena odgovornost na temelju olimpijskih vrednot. Pri vstopu športnika na trg dela sta ključni športnikova izobrazba in sposobnost, da svoja znanja, pridobljena v športu, prenese v poslovno okolje.«

Izobraževalni program Akademija za mlade se on Coca-Cola HBC Slovenija zasnovala v sodelovanju z Olimpijskim komitejem Slovenije. Projekt je nadgradnja letos sklenjenega štiriletnega sponzorstva med podjetjem v Sloveniji in nacionalno olimpijsko organizacijo. Družba The Coca-Cola Company namreč ohranja najdaljši neprekinjen odnos z olimpijskim gibanjem na globalni ravni ter od leta 2017 širi olimpijski duh na slovenskih tleh in spodbuja aktivno športno udejstvovanje vseh generacij. S pobudo 1TP10 Aina tuki spodbuja slovenske potrošnike, da si drznejo sanjati najmogočnejše sanje skupaj s slovenskimi športnimi junaki in predvsem, da jih pri uresničevanju sanj brezpogojno podpirajo.

Lisää tietoa

Lisää tietoa:
akademijazamlade.si

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.