Peugeot tarjosi perhekeskeisille C-segmentin ostajille farmariversion mallista 308 - SW, joka tarjoaa 660-1775 litran tavaratilan ja tilavan matkustamon. Moottorivalikoimaa on päivitetty uudella 1,2-litraisella e-THP:llä, bensiinin hinnat alkavat 14 690 eurosta ja dieselin 14 990 eurosta.
Slabo leto dni po prihodu nove generacije peugeota 308, je sedaj na trg prišla še karavanska, SW – različica tega modela. Oblikovno se kot velevajo trendi spredaj in do B-stebrička povsem ujema s kombilimuzinsko različico, za tem pa sledi skladno in nadpovprečno športno oblikovan zadek. Dodatni centimetri (teh je 33) pa gredo skoraj v celoti na račun povečanja prtljažnika, mikä on zrasel na 660, pri podrtih sedežih pa na 1.775 litrov uporabnega prostora.
Večji prostornosti predvsem v drugi sedežni vrsti vprid, pa je SW dobil tudi 11 centimetrov daljše medosje, mikä sallii modularna platforma – EMP2, ki poleg tega prinaša tudi občutne prihranke pri teži vozila.
Notranjost piše enako zgodbo kot zunanja podoba, kjer je v drugi vrsti sedaj več prostora za kolena in glave potnikov. Notranjost pa je zahvaljujoč večji cielo panoramski strehi (površina je z 1,44- narasla na 1,69 m2), sedaj tudi bolj svetla in zračna.
Opremski paketi so trije: access, active in allure, novost pa predstavlja paket sport, ki ga je mogoče kombinirati s paketom allure, a le pri prav tako novem 1,2-litrskem e-THP motorju. Ta za zdaj tudi predstavlja vstopni agregat na bencinski strani, ob 96 kilovatni konjenici pa obljublja solidno mero dinamičnosti. Skupaj je na bencinski strani pet motorjev, z razponom moči od 80 do 147 kW, na dizelski strani pa je agregatov oz. različic kar šest in sicer z močjo od 67- do 132 kW, Menjalnika sta dva, v osnovi šest stopenjski ročni, proti doplačilu prestavna avtomatika z enakim številom razmerij.
Vstopna cena na bencinski strani znaša z vsemi popusti 14.690 evrov, doplačilo za dizla v nosu pa znaša vsega 300 evrov. Drugače pa znaša doplačilo za karavansko različico od 700 do 900 evrov.