Peugeot 508 lanseerattiin vuonna 2011, ja ilmeisesti vuosi 2018 on vuosi, jolle annetaan ranskalaisen sedanin toinen sukupolvi. Kuten olemme jo nähneet Citroënin kohdalla, myös Peugeot lähtee taisteluun SUV-autoja vastaan ja yrittää vakuuttaa limusiinillaan ja ennen kaikkea teknologisilla eduilla.
V nasprotju s trendom, pri katerem so avtomobili vedno večji, je Peugeot ubral malce drugačno pot. Novi Peugeot 508 je namreč za 60 mm nižji ja varten 80 mm krajši od predhodnika. Edino področje, na katerem je zrasel, je v širino, in sicer za 20 mm. Novi 508 vsekakor deluje naostreno, še posebno zaradi izstopajoče prednje maske in agresivnih prednjih in zadnjih luči. Vrata brez okvirjev okoli stekel še dodatno potrjujejo, da misli Peugeot resno in si ne želi biti zgolj še ena neopazna limuzina.
Prtljažni prostor se je povečal za 14 litrov in meri 487 litrov. Zaradi drugačne odprtine se je povečala praktična uporabnost prtljažnega prostora, in če poklopimo zadnje sedeže, bomo dobili 1.537 litrov prtljažne površine. V notranjosti ne moremo mimo Peugeot i-Cockpita, ki ga lahko zasledimo tudi v vseh novejših modelih. Majhen volan in visoko postavljeni osrednji kazalniki imajo deljena za in proti mnenja, a je osrednji sistem z 12,3 palca in 10-palčnim zaslonom na dotik vsekakor impresiven. Ambientalna osvetlitev in sedeži s funkcijo masaže so luksuzni dodatki, še bolj kot to pa navdušuje dejstvo, da si lahko notranjost omislite v usnju, alkantari ali iz pravega lesa.
Ob predstavitvi bo na voljo en bencinski motor v dveh različicah. 1,6-litrski motor hänellä tulee olemaan 177 ali 217 konjskih moči in ga lahko povežemo z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Poleg bencinskega sta na voljo še dva BlueHDi dizelska motorja, s prostornino 1,5 in 2 litra. Na voljo bosta s 128, 158 ali 177 konjskimi močmi ja kanssa 6-stopenjskim ročnim menjalnikom ali že omenjenim 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Novinec je v primerjavi s predhodnikom izgubil 70 kilogramov, kar bo pozitivno vplivalo na porabo goriva. V letu 2019 prihaja še 508 priključni hibrid.
Peugeot 508 bo opremljen s joukko avustusjärjestelmiä, kot je zaviranje v sili, radarski tempomat, prepoznavanje prometnih znakov, samodejno prilagajanje žarometov, ohranjanje voznega pasu in še marsikaj drugega. Za doplačilo si boste lahko omislili še sistem z nočno kamero. V živo bomo prvič priča Peugeotu 508 na ženevskem avtosalonu, na ceste pa bo zapeljal v drugi polovici letošnjega leta.
Galerija – Novi Peugeot 508