Grafična oblikovalka Parker Jones iz Texasa je ustvarila serijo etiket za sladoled, ki so namenjeni čisto specifični publiki – ženskam, ki gredo skozi PMS, predmenstrualni sindrom.
Etike na “PMS sladoledih”, ki jih je ustvarila Parker Jones, razumejo počutje vsake ženske – vse od “I Need Some More” sladoleda, katerega okus je mint s koščki čokolade, do “Don’t Come Near Me” z okusom čokolade, lešnikov in penic ter do “I Think I’m Dying”, sladoleda z okusom jagode. V skladu z njo, so to trije najbolj pogosti koraki PMS.
Na žalost te etikete niso naprodaj, a še zmeraj so precej zabavna ideja – na strani imajo celo oznake, ki sledijo napredku PMS, medtem ko ženska pridno prazni okusen sladoled v notranjosti embalaže.
LUE LISÄÄ: Doma narejeni sladoledi – okusna in zdravju prijazna alternativa
Oglejte si okusen PMS sladoled, ki odlično opiše počutje sleherne ženske, še v galeriji.
Lisää tietoa:
www.behance.net/parker_jones