fbpx

Legendaarisen VW Type 2:n viimeinen ajo

Viimeisen VW Type 2:n tuotannon lopettamisen jälkeen viime vuoden lopulla Volkswagen käynnisti laajan kampanjan, jolla legendaarinen "Hippie Kombi" jätti hyvästit ainutlaatuisella tyylillä, aivan kuten kaikki ennenkin. Kunniaa muistettiin äskettäin dokumenttivärisellä elokuvalla, joka kertoo koskettavalla nostalgisella tavalla Kombin elämästä ja viimeisistä toiveista.

Kombi oz. s strani Nemcev imenovan VW Bus T1, on sisällä 40. letih luotu Nizozemec Ben Pon, ki je združil takratno strojno zanesljivost Volkswagna Sedana in vozilo za prevažanje lažjega tovora.

V Saksa so ga izdelovali do leta 1979, medtem ko je v Braziliji, kot zadnji državi, proizvodnja potekala od leta 1957 in vse do konec leta 2013. V tem času so na ceste poslali kar 3,5 milijonov dostopnih in udobnih vozil kanssa značilnimi zavesicami iz blaga na zadnjih oknih. Kot trdijo pri Volkswagnu, je VW Type 2 niin najdalje proizvedeni model v avtomobilski zgodovini.

Nostalgična ikona marsikaterih nepozabnih doživetij se poslavlja. Foto: Volkswagen Brazilija.
Nostalgična ikona marsikaterih nepozabnih doživetij se poslavlja. Foto: Volkswagen Brazilija.

Kombi zaobljenih oblik, je v preteklosti postal zaščitni znak marsikatere subkulture, kuten hipiji, surferji, ljubitelji kampiranja in festivalov na prostem ja svetovni popotniki. S tem je pomagal zapisati mnoge nepozabne zgodbe.

In ravno slednje so pri Volkswagnu Brazilija združili v dokumentarno obarvani oglas, ki pripoveduje kar iz vidika samega Kombija. Povzemajoč njegove začetke, od prvih osvajanj sveta, podiranja rekordov, popotovanj, festivalskih obeleženj nepozabnega Woodstocka in celo čudovitega spočetja, vse do izpolnitve zadnjih želja z drobnimi darili ter poslednjim slovesom s sinom svojega “očeta”, Benom Pon Jr., nas tako z grenko-sladkim priokusom še zadnjič popelje proti sončnemu zahodu.

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.