fbpx

Luento: Ideasta palkintoon: typografia

Aprila in maja bo v Muzeju za arhitekturo in oblikovanje odvijal cikel srečanj na temo oblikovanja vizualnih komunikacij. Prvo srečanje bo namenjeno tipografiji, moderiral pa ga bo Tomato Košir, avtor številnih črkovnih vrst, mentor delavnice TipoRenesansa, član društva TipoBrda, pobudnik ...

Tärkeää tietoa
Kun?
Missä?
Arkkitehtuurin ja muotoilun museo, Pot na Fužine 2, Ljubljana
Järjestäjä
Facebook-tapahtuma
Pääsymaksu
ilmaiseksi

Aprila in maja bo v Muzeju za arhitekturo in oblikovanje odvijal cikel srečanj na temo oblikovanja vizualnih komunikacij. Prvo srečanje bo namenjeno tipografiji, moderiral pa ga bo Tomato Košir, avtor številnih črkovnih vrst, mentor delavnice TipoRenesansa, član društva TipoBrda, pobudnik Festivala črk. Sodelovali bodo dobitniki Brumnovih nagrad – najvišjih nacionalnih strokovnih priznanj, ki jih mednarodna žirija podeljuje v okviru Bienala vidnih sporočil Slovenije: Aljaž Vindiš, donedavna likovni urednik Tribune, na 5. bienalu vidnih sporočil Slovenije nagrajen za črkovno družino Tribunal, Samo Ačko, likovni urednik Dnevnika, dobitnik nagrade 4. bienala za družino črkovnih vrst BadNews, Matevž Medja, kreativni direktor in vodja oddelka za vizualne komunikacije agencije Gigodesign, nagrajenec 1. bienala za črkovno vrsto Cerdonis, Ermin Međedović, likovni urednik Dela, dobitnik Brumnove nagrade na 2. bienalu za družino črkovnih vrst Delo, tudi avtor družine črkovnih vrst Toti (uporablja jo časopis Večer).

V predavanjih in pogovoru bodo oblikovalci na različne način osvetlili področja tipografije, identitete in publikacij, ki so elementarne kategorije, katerih bit so (in še bodo) močno predrugačile nove tehnologije, ki jih uporabljajo oblikovalci in založniki. Razpravljali bodo o svojem delu, strokovnem in poslovnem okolju ter vsakodnevnih in prihodnjih delovnih izzivih.

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.