Ihmiset tuntevat Snapchatin valokuvien ja videoiden jakosovelluksena, mutta tilanne saattaa muuttua lähitulevaisuudessa. Snapchatin avulla käyttäjät voivat tehdä ostoksia erittäin helposti.
Razvijalci enega izmed najbolj priljubljenih družbenih omrežij že preizkušajo funkcijo, ki so jo poimenovali ‘Eagle‘. Nova pridobitev bo uporabnika ob posneti fotografiji določenega izdelka ali njegove črtne kode preusmerila na spletno stran Amazon, kjer bo mogoče opraviti nakup.
Snapchat je bil leta 2011 ustvarjen kot preprosta platforma za deljenje fotografij med prijatelji, do danes pa se je razvil v aplikacijo, brez katere mnogi ne morejo preživeti dneva. V zadnjem času je njegova vrednost sicer nekoliko padla. To lahko pripišemo predvsem dejavnostim tekmeca Instagram, mikä on posnemal nekatere Snapchatove poteze, obenem pa mu je uspelo privlačiti širši krog uporabnikov. Prihodki se bi naj zavoljo sodelovanja s partnerji, kuten Amazon, kmalu spet povečali.
Yrityksessä Snap Inc. so v preteklosti večkrat poudarili, da si želijo v svoj produkt vključiti funkcijo vizualnega iskanja, zato njihova poteza pravzaprav niti ni tako presenetljiva.
Lisää tietoa:
snapchat.com