fbpx

Ympäristönsuojelujärjestö Greenpeacen provosoiva kampanja kutsuu tarkistamaan ihmisyytesi

Potrdi človečnost.

Ympäristön tuhoutuminen ylittää kaikki rajat siinä määrin, että ihmisen elämän perusperustat tuhoutuvat. Tuovatko kampanjat muutoksen maailmaan, jossa elämme?

V letošnjem letu smo bili priča številnim zgodbam, v katerih so bile prikazane grozovite posledice uničevanja okolja, v katerem živimo. Odziv na grozovito stvarnost so pokazale različne svetovne korporacije, ki so začele z večjim okoljskim ozaveščanjem in ukrepi.

Brändi, kuten McDonald’s in KFC, so v nekaterih svojih poslovalnicah začele postopno ukinjati plastične slamice, amerikkalainen American Express je napovedal izid svoje prve kartice, izdelane iz oceanske plastike, Starbucks pa bo namenil 10 milijonov ameriških dolarjev za izdelavo trajnostne embalaže.

Potrdi človečnost.
Potrdi človečnost.

Kljub tem prizadevanjem pa je še veliko za postoriti, če želimo ohraniti trajnostne pogoje za življenje. Greenpeace, okoljevarstvena organizacija, je pred kratkim začela kampanjo »Potrdi človečnost« (angl. Confirm Humanity), ki jo je izvedla agencija DDB Mexico.

V svoji kampanji uporabljajo znano računalniško avtentikacijo CAPTHCA, s pomočjo katere uporabnik spletnega mesta reši test, ki je za računalnik težko rešljiv, in na tak način naprava določi, ali je nek uporabnik stroj ali človek.

Potrdi človečnost.
Potrdi človečnost.

Namesto te dobro znane avtentikacije so v kampanji dodali zapis “Potrdi človeštvo“. Na tak način želijo doseči bolj zelen in zdrav svet ter ozavestiti občinstvo, kakšno je naravno stanje sveta, ki so ga uničili ljudje. Kampanjo lahko podprete tudi vi.

Lisää tietoa

Lisää tietoa:
greenpeace.org

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.