Olet luultavasti kuullut Kickstarterista. Uusien tuotteiden kehittämiseen omistettu joukkorahoitusalusta sai pienemmän veljensä Quickstarterin.
Quickstarter deluje na enak način kot Kickstarter. Razlika med njima se skriva v velikosti projektov. Nova platforma je bila ustvarjena za ideje, ki za svojo uresničitev ne potrebujejo velikih količin denarja in časa.
Kickstarter je zamisel za to, da svoji strani priključi Quickstarter, dobil pri londonskem oblikovalcu Oscarju Lhermittu. Ljudje bodo odslej imeli večjo svobodo pri eksperimentiranju z novostmi, saj jih neuspeli projekt ne bo stal veliko. Uspeh na Quickstarterju bo mogoč tudi brez najemanja fotografa, ukvarjanja z odnosi z javnostmi in posvečanja zahtevnemu proizvodnemu procesu.
Po besedah Lhermitta na Quickstarter ne smete gledati kot na priložnost za pridobitev bogastva. Bistvo nove platforme je namreč v skromnosti in zabavi. Za to, da se osredotočite na nove ideje, je izdelal seznam pravil, ki jim je pametno slediti:
- Razvojni proces naj traja največ 3 mesece.
- Kampanja zbiranja denarja naj traja največ 20 dni.
- Denarni cilj naj bo pod 1000 evri.
- Cena glavnega izdelka naj bo pod 50 evri.
- Promocijski video naj bo s kamero, ki jo imate na voljo, posnet v enem dnevu.
- Ne posvečajte pozornosti odnosom z javnostmi.
- Ne uporabljajte plačanega oglaševanja na družbenih omrežjih.
- Ne postavljajte si preveč ambicioznih ciljev.
- V ime svoje kampanje vključite besedo “Quickstarter”.
Ali že imate v mislih idejo, ki bi se dobro obnesla na Quickstarterju? Ne odlašajte – javnosti jo lahko predstavite tässä.
Lisää tietoa:
kickstarter.com