Kaikkien odotusten mukaan uusi Renault Megane RS on jopa aggressiivisempi kuin edeltäjänsä, mikä ei ole yllättävää, sillä kilpailijoita on yhä enemmän. Uusi RS on edelleen yksi houkuttelevimmista "kuumista luukuista", ja sillä ajaminen saa varmasti hymyn huulille.
Primerjava med ‘običajno’ različico Megana in R.S. niti ni preveč zapletena. Že na ensisilmäyksellä sinä močno razlikujeta med seboj, saj je Renault Megane R.S. precej bolj agresiven, ne glede na to, s katerega zornega kota ga pogledamo. Poleg tega je širši in nižji, zaradi česar deluje še bolj športno in dinamično. Kirkkaat värit zunanjosti in 19 tuuman renkaat so tista, ki nam dajo v trenutku vedeti, da je pred nami resnično nekaj strupenega.
Notranjost je poudarjena s kontrastom med rdečo in črno barvo, površine, prekrite z alkantaro, pa pričajo o Meganovi športnosti. Udobno sedenje in oporo med dinamično vožnjo zagotavljajo školjkasti športni sedeži, od jeseni dalje pa si bo mogoče omisliti tudi športne sedeže podjetja Recaro. Med pametno tehnologijo, ki jo najdemo v novem Meganu R.S., lahko omenimo sistem 4CONTROL. Ta povečuje udobje in agilnost, saj pri zavijanju pomaga tudi takapyöräpari. Tu so seveda še R.S Monitor, za spremljanje in analizo vožnje in R.S. Race, ki Megana spusti z vajeti, iz izpušnih cevi pa zadoni agresiven napev.
Pod pokrovom Megana R.S boste našli 1,8-litrski turbinski bencinski motor, ki ima 280 hevosvoimaa. V prihodu je še močnejša različica Renault Megane R.S. Trophy, jolla on 300 hevosvoimaa. Ob naročilu si lahko izberete 6-vaihteinen manuaali tai 6-stopenjski samodejni menjalnik. Pri samodejnem menjalniku je na voljo še optimalno speljevanje z mesta oziroma “Lähdön valvonta“ in večstopenjsko prestavljanje navzdol. Tudi R.S. ponuja vse varnostne sisteme, ki jih boste našli v običajnih Meganih, če pa si želite še bolj športno vožnjo, si lahko za to omislite podvozje Kuppi, joka on tarkoitettu 10 % trše. Renault Megane R.S. je na voljo od 29.390 euroa edelleen.
Galerija slik – Renault Megane R.S.
Lisää tietoa:
renault.si