fbpx

Scroogled - Microsoftin Googlen vastainen kampanja

scroogled
scroogled

"Pysy rauhallisena, kun varastamme tietosi" on yksi Googlen vastaisen mainoskampanjan iskulauseista. Microsoft esitteli verkkokaupassaan uuden kokoelman "Scroogled" -kategoriassa.

Tak napad na Google ni novost iz strani Microsofta. Kljub porabljenim milijonom Bing hakukone in e-poštna storitev Outlook ne dosegata uspeha Googla in z namenom, da se to spremni, so najeli Marka Penna, znanega kot vodjo politične kampanje Billa in Hilary Clinton. Začeli so zelo agresivno in obtožili Google vdiranja v zasebna sporočila poslana preko Gmaila in nepoštene prikaze iskanih rezultatov za plačljive izdelke ter ustvarili spletno stran »Scroogled«, kjer so objavljeni vsi anti-Google oglasi.

Vendar pa »branje« vaših mailov ni skrivnost. Google je avtomatizacijo prikazovanja oglasov na podlagi ključnih besed predstavil že leta 2004. To ne pomeni, da nekdo sedi v skrivnih pisarnah Googla in bere vaše e-maile, ampak vam na podlagi največkrat uporabljenih besed prikazuje tiste prilagojene oglase ob obisku spletnih strani, ki uporabljajo Google AdSense. Microsoft uporablja podobno tehniko prikazovanja oglasov, vendar temeljijo na podlagi vaših demografskih podatkov, ki jih vnesete ob aktivaciji uporabniškega računa. S tem opravičujejo svoj iskalnik kot bolj pošten način brskanja.

V osnovi je prikazovanje oglasov iz obeh strani enako. Oba ponudnika pregledujeta svoje uporabnike in pošiljata »personalizirane« oglase, oba ponujata možnost izklopa takih oglasov in ne delita osebnih podatkov z oglaševalci. Torej bi lahko ta »vojna« za prevlado nad spletom trajala še dolgo.

Lisää tietoa

Lisätietoja osoitteessa:
www.scroogled.com

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.