fbpx

Oletko kaupunki?

SI TI CITY?Ciljni bralci revije so aktivni mestni prebivalci Slovenije med 20 in 49 letom, z višjo izobrazbo in višjimi dohodki. To so ljudje, ki živijo sodoben življenjski slog, sledijo trendom na vseh področjih življenja (trendsetterji, opinion makerji). Bralci revije ...

SI TI CITY?

Ciljni bralci revije so aktivni mestni prebivalci Slovenije med 20 in 49 letom, z višjo izobrazbo in višjimi dohodki. To so ljudje, ki živijo sodoben življenjski slog, sledijo trendom na vseh področjih življenja (trendsetterji, opinion makerji). Bralci revije City magazine preživljajo svoj prosti čas na mestnih površinah, hodijo na kulturne in druge prireditve, so družijo s prijatelji v svojih najljubših lokalih, klubih in so nadpovprečno družabni.

OSEBNA IZKAZNICA REVIJE CITY MAGAZINE

  • NAKLADA: 70.000 izvodov
  • FREKVENCA IZHAJANJA: na 14 dni
  • DISTRIBUCIJA: nacionalno, 435 stojal po vseh večjih slovenskih mestih, PULL strategija
  • CILJNA SKUPINA: mestni prebivalci Slovenije med 20 in 49 leti, ki imajo aktiven življenjski slog;

NOVI PROJEKTI:

CITY LIMITED

7586

CITY LIMITED je posebna izdaja City magazina, ki je namenjena dizajnu in trendom v modi, notranji opremi in dekorju, hi-tech tehnologiji, avtomobilizmu, skratka estetiki na vseh področjih lifestyla. Namenjena je bralcem, ki imajo radi lepe, zanimive in nove stvari, to so bralci, ki poznajo trende, in želijo v življenju »nekaj več«.
 
Naklada: 20.000 izvodov, tiskana je na svetlečem papirju, v nakladi 20.000 izvodov, Distribucija: – izbrane lokacijah iz naše obstoječe mreže 435 stojal po vsej Sloveniji.

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.