Uuden Škoda Scalan täydellisen "paljastumisen" tarina oli hyvin lyhyt. Kaikki alkoi heinäkuussa, kun näimme ensimmäiset piilotetut kuvat, ja joulukuussa lopputuote on jo edessämme. Škoda Scalasta tulee vahvempi toimija viistoperäisten kompaktien autojen segmentissä, ja se kohtaa Volkswagen Golfin, Ford Fokusin, Seat Leonin, Kia Ceedin, Hyundai i30:n ja muiden kaltaiset.
Harmi Scala na svojo predstavitev ni čakala do avtomobilskega salona v Ženevi, temveč so prehiteli ostale proizvajalce in poskrbeli, da so bili žarometi uperjeni zgolj v najnovejši Škodin model s prisekanim zadkom. Škoda Scala bo muuttunut Škodo Rapid Spaceback, od katerega je kauemmin, laajempi ja korkeampi.
Povečala se je tudi medosna razdalja, kar pomeni, da imamo v notranjosti lisää tilaa za potnike, prtljažni prostor pa se je lisääntynyt alkaen 415 päällä 467 litrov. Če sedeže zložimo, dobimo za 1.410 litrov prostora, kar je 30 litrov več kot pri modelu Rapid Spaceback. S tem je postala Škoda Scala lastnica naziva- največji prtljažni prostor v segmentu.
Močan poudarek Škode Scala je ravno na njeni tilavuus. A če za trenutek pozabimo na to dejstvo in si jo ogledamo z vseh strani, bomo hitro ugotovili, da je izredno viehättävä. Še toliko bolj, v primerjavi z modelom, ki da je nasledila. Dober ulkomuoto seveda mora biti poudarjen, še posebno če se ima namen kosati z izredno priljubljenimi rivali s prisekanim zadkom.
Škoda tudi omenja, da bomo oblikovne prvine, prikazane na novi Scali, videvali tudi v prihodnje, na drugih novih modelih. Scala je zelo podobna konceptu Vision RS, ki pa je kljub vsemu še bolj vznemirljiv kot Scala.
Videz nas je presenetil, prav tako prostornost nove Scale. Presenetili pa nas niso motorji, saj gre za že znane motorje Volkswagen koncerna. Škoda Scala bo imela na voljo 1,0-litrski TSI 3-valjni moottorin kanssa 95 hevosvoimaa ja 5-vaihteinen ročni menjalnik. Isti motor bo na voljo še s 115 hevosvoimaa ja 6-vaihteinen manuaali tai 7-stopenjskim samodejnim DSG menjalnikom. Pri 1,5-litrskem TSI motorju bomo imela na voljo enaka menjalnika in poskočnih 150 hevosvoimaa. Enako bo pri 1,6-litrskem dizlu, ki ima na voljo 115 hevosvoimaa. Proti koncu leta 2019 bo na voljo še različica, ki jo poganja CNG plin.
Notranjost Škode Scala je nekaj povsem toinen, kot notranjost Rapida Spaceback. Scala je veliko bolj tyylikäs, on paremmin materiaaleja in visok nivo tehnoloških dodatkov. Opcijsko si lahko mislimo digitalizirane merilnike kooltaan 10,25 tuumaa, na voljo pa je še 9,2-palčni info-telematski zaslon, občutljiv na dotik.
Zabavno-informacijski sistem najnovejše generacije se bo posodabljal preko mobilnega signala in bo tudi sicer omogočal stalno ‘online’ prisotnost. Tehnologije si ni moč omisliti zgolj v notranjosti, saj bodo kupci lahko Scalo naročili z LEDit prednjimi in zadnjimi lučmi.
Škoda Scala se lahko pohvali s prostornostjo, modernim ulkomuoto, moderni teknologiaa ja izboljšanim karakterjem. Na voljo bo od druge četrtine leta 2019 dalje.
Galerija slik – Škoda Scala
Lisää tietoa:
skoda.si