fbpx

Slovenian sovellus Venxly - ansaitse katsomalla mainoksia

Voitko kuvitella tilanteen, jossa sinulle maksetaan mainoksen katsomisesta? Luultavasti kyllä, unissani. No, Miha J. Mulecin keksimä slovenialainen mobiilisovellus Venxly muuttaa tämän todeksi, joten voit nipistää itseäsi rauhallisesti heräämättä karuun todellisuuteen, jossa mainokset ovat vain välttämätön paha. Sovellus nimittäin asettaa uusia trendejä mainonnassa, koska se innostaa vierailijaa vierailemaan mainoksessa, josta hänet palkitaan asianmukaisesti.

Sellaisena kuin ne ovat mainoksia že dlje sestavni del življenja, so to zdaj postali tudi älypuhelimet. In zato, ko zvemo, da je mobilno oglaševanje najhitreje rastoča oblika oglaševanja, ni težko povezati pik. A mlademu slovenskemu start-upu, ki je lansiral mobilno aplikacijo Venxly, je uspelo dodati še eno piko, uporabnika, in ustvariti sliko, ki je všeč vsem deležnikom. Toda Venxly ne ponuja kak nov, kreativen pristop prikaza oglasov, pač pa ogled oglasa nagradi s plačilom.


Obenem platforma omogoča, da prikazani oglas ni naključen, ampak tak, ki nas utegne še kako zanimati. Kot razlaga avtor ideje Miha J. Mulec bo ”nova oglaševalska platforma Venxly podjetjem omogočala, da si zelo natančno izberejo svojo ciljno skupino. Izbirali bodo lahko po njihovi starosti in interesih. Nato jim bodo, kar je najpomembnejše, ob točno določenem času in na točno določeni lokaciji, poslali svojo oglasno sporočilo.” Tako bosta zadovoljna käyttäjä (dobival bo oglase, ki ga zanimajo in bo za ogled povrh še plačan) kot oglaševalec (imel bo natančno določeno ciljno skupino in bo lahko določil kdaj in kje, se jim oglasi nastavljajo).

LUE LISÄÄ: iCukoo - sovellus, jolla lahjoitat

Venxly- služba za vaš pametni telefon.
Venxly- služba za vaš pametni telefon.

”Oblike oglaševanja se nenehno spreminjajo. Na koncu zmaga tista, ki je najbolj učinkovita in cilja prave uporabnike ob pravem času. Venxly hkrati svoje uporabnike še nagradi za svoje delo. Ali ni to nekaj najboljšega?” retorično zaključuje Anej Ferko (odgovoren za odnose z javnostmi). In kaj mora storiti uporabnik? Ustvariti profil Venxly na spletni strani in si prek Google Playa namestiti aplikacijo. Ko potem vstopi v ”atmosfero” določenega oglasa (beri lokacijo), prejme obvestilo in do dobroimetja (ta se konec meseca prenese na bančni račun) ga loči le še ogled. Skoraj kot ogledovanje znamenitosti torej. Prima!

Lisää tietoa

Lisää tietoa:
play.google.com

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.