fbpx

Sodeluj v nagradni igri Občuti svet in odpotuj z Agencijo Oskar

Vsako potovanje je posebno in tega se dobro zaveda prav vsak popotnik. Pri potovanju namreč ne gre le za prostorsko spremembo kraja, temveč za veliko več. Pravega popotnika bolj kot najbolj ...

Tärkeää tietoa
Kun?
Missä?
,
Järjestäjä
Facebook-tapahtuma
Pääsymaksu

Vsako potovanje je posebno in tega se dobro zaveda prav vsak popotnik. Pri potovanju namreč ne gre le za prostorsko spremembo kraja, temveč za veliko več. Pravega popotnika bolj kot najbolj turistične plaže zanimajo lokalci, njihov jezik, navade, glasba in tipična hrana. Skratka, pravi popotnik se želi počutiti kot domačin in z vsemi petimi čuti izkusiti pristen pridih kraja, ki ga obiskuje.

 

Prav zaradi tega se je potovalna Agencija Oskar odločila, da bo organizirala nagradno igro Občuti svet, preko katere bodo uporabniki s petimi čuti virtualno izkusili prav toliko destinacij, zmagovalec pa bo v spremstvu še enega prijatelja izbrano destinacijo občutil tudi v živo.

 

V nagradni igri, ki poteka na Facebook strani www.facebook.com/AgencijaOskar od 9. 2. 2012 do 14. 3. 2012, lahko sodeluje prav vsak. Vse, kar je potrebno storiti, je všečkati Facebook stran Agencije Oskar, nato v aplikaciji Občuti svet izbrati destinacijo, ustvariti pleme in vanj povabiti čim več prijateljev. Žirija bo nato izbrala 25 poglavarjev, 5 z vsake destinacije, ki se bodo uvrstili v drugi krog in se bodo z naloženo fotografijo svojega plemena potegovali za glavno nagrado, tj. plačano potovanje za 2 osebi. To pa še ni vse, saj bodo najbolje uvrščeni poglavarji z ostalih štirih destinacij prejeli večerjo za pet oseb v restavraciji s tradicionalno hrano, vsi sodelujoči pa bodo ne glede na končni rezultat prejeli 3% popust pri rezervaciji potovanja pri Agenciji Oskar, ki bo unovčljiv do vključno 31. 3. 2013!

 

Razlogov za sodelovanje v nagradni igri Občuti svet je kar precej, zato nikar ne odlašajte in čim prej ustvarite svoje pleme, ki vas bo z nekaj sreče pripeljalo do sanjskega potovanja.

Edellinen
Salsa

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.