fbpx

Tämän vuoden Super Bowl -show [2014]

Just The Way You Are

Amerikkalaiset vahvistivat jälleen kerran olevansa loiston ja loiston mestareita! Monien mielestä Super Bowlin odotetuin osa, puoliaika, tarjottiin tänä vuonna myös muusikoiden energisillä esityksillä isänmaallisen tunteen ripauksella.

Na oder MetLife stadiona sisään New Jersyju, kjer so v preteklosti zablesteli legendarni glasbeniki, kot so Michael Jackson, Aerosmith, Prinssi, madonna ja Beyonce, je tokrat stopil Bruno Mars, dobitnik letošnjega Grammyja za najboljši pop vokal in izvajalec, katerega pesmi naj bi bile v minulem letu največkrat nelegalno prenešene s spleta.

Finale ameriškega nogometa leta, kjer so si prestižno zmago nad ekipo Denver Broncos izborili Seattle Seahawks, je otvorila čudovita vokalistka Kuningatar Latifah s patriotsko obarvano “America the Beautiful”.

S surrealno uvodno špico sponzorja polčasa, blagovne znamke Pepsi, pa se je skoraj 14-minutni, težko pričakovi šov lahko pričel. Že takoj na začetku je Bruno Mars v izjemnem slogu prinesel udarni solo na bobnih, ki ga je nadaljeval z energično koreografijo v stilu Jamesa Browna skupaj s svojim bandom na najnovejši uspešnici “Locked Out of Heaven” in “Treasure”. Karizmatičnemu pevcu v zlatem suknjiču so se nato pridružili odlični rock veterani Red Hot Chili Peppers, ki so z osveženo verzijo njihove uspešnice 90. let “Give It Away” še dodatno podžgali goreče vzdušje in popolnoma zavladali skakajočemu občinstvu. Sledil je čustveno nabiti zaključek s posvetili ameriških vojakov na misijah po svetu in spektakularnim ognjemetom ob ritmih romantične “Just The Way You Are".

Polčas na enem najbolj pričakovanih športnih dogodkov v ZDA si vsako leto ogleda več kot 100 milijonov ljudi, kar tudi pojasnjuje vrtoglavo ceno 30-sekundnega oglasa v omenjenem oglasnem bloku, ki znaša okoli 4 milijone ameriških dolarjev.

Foto galerija – najbolj ključnih trenutkov – Super Bowl 2014

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.