Osana koulutustaan venäläinen tuotesuunnittelija Neretin Stas kehitti innovatiivisen konseptin interaktiiviselle pakkaukselle Naked-ihonhoitolinjalle. "Alaston" tuubit ja pullot, jotka vaaleanpunaisella ja kurvikkaalla ulkonäöllään muistuttavat osia ihmiskehosta, saivat inhimillisen ulkonäkönsä lisäksi häpeän ja lohdun tunteita, sillä alun perin vaaleaihoiset tuotteet punastuvat kirkkaan punaisiksi kosketettaessa. Varmaan tykkäävät siitä...
Neretin Stas je šel pri oblikovanju embalaže za linijo imaginarnih produktov za nego, ki jo je poimenoval Naked, korak dlje, saj si jo je zamislil kot izjemno človeško, celo sramežljivo.
Neretinova interaktivna embalaža ima videz zaobljenih delov telesa, še več – ne samo da bledo rožnate tube in stekleničke Naked spominjajo na kožo svetlopoltih ljudi, ob uporabi se odzovejo tudi na človeški dotik in sramežljivo, živo rdeče zardijo. To človeško lastnost je oblikovalec embalaži vdihnil z uporabo termokromatične barve, ki je občutljiva na toploto in zato reagira na človeški dotik, tako kot so barvo spreminjali v 90-ih izjemno popularni razpoloženjski prstani.
LUE LISÄÄ: Yann Rabanier: Kauniita julkkismuotokuvia
Lisää tietoa:
www.behance.net