fbpx

Uutta markkinoilla: Hyundai i20 – enemmän tilaa ja sisältöä

Hyundai je že nekaj let "velik" igralec" tudi na evropskem tržišču in njegova pot se sodeč po novem i20 še vedno vzpenja. Nov model, ki je včasih slišal na ime getz in je predstavljal veliko bolj medel in povprečen model B-segmenta, je namreč oblikovno svetlobna leta pred predhodnikom, obenem pa ponuja tudi konkretno več vsebine. Kako pa se je izkazal na našem testu pa v nadaljevanju.

Oblikovno vzporednic z modelom, ki je pravkar odšel v pokoj, ne gre iskati, saj jih skoraj dobesedno ni. Pri novem hyundaiju i20 je bilo prav vse skonstruirano in oblikovano na novo, muodossa se on izredno moderna in nakazuje oblikovne smernice te znamke v prihodnje.

Oblikovno novi i20 izgleda veliko bolj odraslo in dejansko deluje kot da pred vami stoji avto višjega velikostnega (se pravi C-) segmenta.
Oblikovno novi i20 izgleda veliko bolj odraslo in dejansko deluje kot da pred vami stoji avto višjega velikostnega (se pravi C-) segmenta.

Prednji del riše veliko ostrejše poteze, luči se skupaj z motorno masko veliko modernejše, piko na i pomenijo LED-päiväajovalot in smerokazi v stranskih ogledalih v isti tehniki. Na boku so poteze čopiča podobno ostre kot spredaj, veliko posebnost ali bolje rečeno novost pa predstavlja C-stebriček, mikä on odet v klavirsko črnino, zaradi katerega daje vtis plavajoče strehe, obenem pa bok vozila deluje še veliko elegantnejši in daje pridih višjega cenovnega razreda ali segmentov.

Notranjost je bila oblikovana povsem na novo, boljši pa so tudi občutki med vožnjo, čeprav (ali bolje rečeno povrhu) je mestni vožnji vprid volanski obroč izdatno ojačan, manevriranje pa otročje lahko opravilo.
Notranjost je bila oblikovana povsem na novo, boljši pa so tudi občutki med vožnjo, čeprav (ali bolje rečeno povrhu) je mestni vožnji vprid volanski obroč izdatno ojačan, manevriranje pa otročje lahko opravilo.

Zaradi ostrejših linij deluje avto veliko bolj odraslo in dobro skriva, da se je v vse smeri (z izjemo višine) nekoliko potegnil. Meter tako pokaže 40 mm več v dolžino, 24- v širino in 45 milimetrski prirastek pri medosni razdalji. V višino pa ga je kot rečeno manj za 16 mm. Znotraj to pomeni nadpovprečno prostorno potniško kabino, ki presega meje B-segmenta tudi ko je govora o prostoru za noge v drugi vrsti, enako pa velja za runko, ki v osnovi meri 326- (prej 295 l) enostavno pa ga je mogoče povečevati vse do 1.042 litrov.

Prtljažnik z 326- do 1.042 litri skoraj že presega razredne okvirje, saj se ga ne bi branil niti kakšen predstavnik C-segmenta. Je pa odprtina dokaj ozka in visoka.
Prtljažnik z 326- do 1.042 litri skoraj že presega razredne okvirje, saj se ga ne bi branil niti kakšen predstavnik C-segmenta. Je pa odprtina dokaj ozka in visoka.

Tudi znotraj so se oblikovalci odločili zgodbo pisati povsem na novo in rezultat tega je moderna keskikonsoli, ki je skupaj z oblazinjenjem sedežev na voljo v štirih eri barvnih odtenkih, armaturka je nekoliko asimetrična in obrnjena proti vozniku, materiali in končna izdelava pa sta vsaj za razred boljša kot prej. Korak naprej je bil narejen tudi na področju opreme in napredne tehnike, saj si je po novem tudi pri i20 mogoče omisliti opremo, ki je bila prej rezervirana za večje hyundaijeve modele. Med takšno sodijo: ogrevan volanski obroč, veliko električno pomično panoramsko okno z zastorom, sedem palčni osrednji zaslon občutljiv na dotik, sistem za zaznavo voznega pasu LDWS, itd.

Pri najbolje opremljenih različicah , se nad potniško kabino razpostira velika panoramska streha, ki predstavlja unicum v tem segmentu.
Pri najbolje opremljenih različicah , se nad potniško kabino razpostira velika panoramska streha, ki predstavlja unicum v tem segmentu.

Osnovni opremski paketi so štirje, že osnovni pa ponuja vse najnujnejše (klimo, audio napravo, priključke AUX, USB, senzor tlaka v pnevmatikah) in še kakšen “cukrček” v obliki   sistem za pomoč pri speljevanju v klanec – HAC in žarometov s funkcijo “follow me home”. Višje po opremski tabeli, ko plezamo, pa v opremo preidejo tudi LED dnevne luči, vzvratna kamera ter prej omenjeni: ogrevan volanski obroč veliko panoramsko okno in sistem LDWS. Komur tudi to ni dovolj se lahko odloči tudi za usnje in tovarniško navigacijo.

Tudi gledano z boka in zadnjega dela deluje novi i20 veliko bolj odraslo in večji kot v resnici je.
Tudi gledano z boka in zadnjega dela deluje novi i20 veliko bolj odraslo in večji kot v resnici je.

Pri motorjih je po novem na voljo pet motorjev (trije bencinski in dva dizelska) z razponom moči od 55 – 74 kW, proti koncu leta pa bo ponudbo obogatil še prvi bencinski turbo motor pri tej znamki, v obliki 1,0-litrskega T-GDI, ki bo razvijal 88 kW in 170 Nm. Menjalnik je le pri osnovnem bencinarju (1,25i) pet stopenjski ročni, pri vseh ostalih pa ima prestavno razmerje več. Pri 1,4-litrskem bencinarju si proti doplačilu 1.430 lahko stranka omisli tudi prestavno avtomatiko.

LUE LISÄÄ: Hyundai i20 – kaupunkilapsi, jolla on kunnianhimoa olla enemmän

hinnat aloittaa 11.970 evrih na bencinski in 13.970 evrih na dizelski strani, trenutno pa vam na cene po ceniku pri vseh različicah priznajo še dodatnih 1.200 popusta plus petletno garancijo brez omejitve km.

Alla olevassa kyselyssä - äänestä vuoden autoinnovaatiota - 2015
[total-poll id=138905]

Lisää tietoa

Lisätietoa mallista:
www.hyundai.si/novi_hyundai_i20

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.