fbpx

Tämä on vuoden paras joulumainos

Taistelu parhaasta joulumainoksesta on vakiintunut perinne Britannian maaperällä. Yritykset kaikkialta maailmasta ovat keksineet upeita joulumainoksia, ja tämän vuoden parhaat muistuttavat sinua jälleen kerran, miksi meidän on suojeltava planeettamme.

Kdor redno spremlja televisio, ve, da se trenutno na njej vrtijo oglasi, ki so v znamenju prihajajočih praznikov. Tudi letos so številna podjetja pripravila svoje oglase, s katerimi so se med drugim potegovali tudi za naziv najboljšega letošnjega leta.

Podjetje Kantar Millward Brown, joka käsittelee svetovanjem in razvojem velikih blagovnih znamk, je pregledalo 22 oglasov različnih podjetij. Pri analizi so upoštevali 12 dejavnikov, s katerimi podjetja dokazujejo, da motivirajo kupce in na tak način dolgoročno gradijo močno blagovno znamko.

Ocenjevali so: brending; angažiranost; uživanje ob gledanju; narejeno z ljubeznijo; postavlja trende; prepričljivost; nove informacije; drugačne informacije; pomembne informacije; informacije, ki se jim verjame; razlikovanje od drugih in prikazuje stvari, ki jih potrebujem. 11 dejavnikov so ocenjevali od 1 do 5. Involvement (angažiranost) pa od 1 do 10.

Pri analizi oglasov so izvedli tudi kodiranje obrazov, ki analizira, kako se ljudje čustveno odzivajo ob gledanju določenega oglasa.

Podjetja, ki so sodelovala na natečaju.
Podjetja, ki so sodelovala na natečaju.

Na natečaj so se letos prijavila znana podjetja, kot so LIDL, KFC, amazon, ebay, Coca-Cola, ALDI in drugi. Kontroverzni oglas podjetja Iceland Foods pa je bil najboljši. Oglas z naslovom Rang-tan je uspešno deloval na trgu, potrošniki pa so ga ocenili z oceno 10 od 12.

V prazničnem oglasu so poslali močno sporočilo o okoljskih vprašanjih, ki je zavito v zgodbo, s katero opozarjajo na grozovite posledice, ki jih ima palmovo olje za naš planet.

Oglas je očitno dosegel svoj namen, saj ga je družba Clearcast, mikä odobrava ali zavrača večino britanskih televizijskih oglasov, zavrnila. Kot so pojasnili, se razlog za takšno odločitev skriva v dejstvu, da je oglas preveč političen, saj je nastal v sodelovnju z okoljevarstveno organizacijo Greenpeace.

Lisää tietoa

Lisää tietoa:
kantar.com

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.