fbpx

Tämä yritys luo vaatteita ihmisille, joilla on erityistarpeita

Tommy Hilfiger linija oblačil za ljudi s posebnimi potrebami.

Kaikilla muotialan innovaatioilla, joita olemme todistamassa, tänä vuonna julkaistiin - tällä kertaa hieman hyödyllisempää ja ystävällisempää erityistarpeita omaaville - kevään Adaptive Collection -vaatemallisto, joka on luotu eri tasoisille ihmisille.

Čeprav je število ljudi s posebnimi potrebami veliko, je zanje, ko je govora o vaatteet, zelo malo izbire. Tudi ne poznamo modnega giganta, ki bi posebej zanje oblikoval oblačila in jim vsakodnevna – za marsikoga samoumevna opravila –, kot je oblačenje, tudi olajšal.

Tommy Hilfiger je to problematiko zaznal, saj so se že leta 2016 povezali z neprofitno fundacijo Runway of Dreams (ki jo vodi oblikovalka in mati otroka s posebnimi potrebami) in oblikovali prvo prilagojeno kolekcijo oblačil za otroke.

Lansko leto si je družba začela prizadevati za širitev ponudbe, ki bi zagotovila vsem osebam s posebnimi potrebami več možnosti oblačenja. Tako je nastala Adaptive Collection, ki je ta mesec izšla kot pomladna kolekcija 2018.

Tommy Hilfiger linija oblačil za ljudi s posebnimi potrebami.
Tommy Hilfiger linija oblačil za ljudi s posebnimi potrebami.

Videz oblačil se ne razlikuje od standardnih kosov – v ponudbi so housut, vaatteet, suknjiči, siivet, t-paitoja, Shortsit, ki jih vidimo na prodajnih policah.

Tommy Hilfiger je ohranil svoj dobro znani slog in barve. Razlika je le v tem, da imajo kosi za osebe s posebnimi potrebami spremenjene nekatere pomembne podrobnosti, ki omogočajo lažje, preprostejše oblačenje: namesto navadnih gumbov, so na oblačilih magnetni gumbi; robovi so nastavljivi; za lažje oblačenje so tudi odprti stranski šivi na hlačah ja zgornjih kosih oblačil.

V galleria si lahko ogledate, kakšen korak k enakopravnosti v oblačenju je podjetje naredilo in olajšalo – na prvi pogled preprosto opravilo – oblačenje tistim, ki imajo drugačne ravni sposobnosti.

Lisää tietoa

Lisää tietoa:
global.tommy.com

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.