Aina kun puhumme autonomisista ajojärjestelmistä, emme voi sivuuttaa sitä tosiasiaa, että Teslan asiantuntijat ovat johtavia tällä alalla. He kehittävät autopilottiaan siihen pisteeseen, että emme ole enää kaukana hetkestä, jolloin autot todella pystyvät ajamaan itse. Uusimmat videot näyttävät meille, mitä tapahtuu, jos nukahdamme Teslan ratin taakse.
Sistemi za prepoznavanje utrujenosti voznika so nam že znani in nekateri delujejo bolje, drugi malo manj. Tesla sistem spremlja voznikove reakcije, pomagajo pa mu tudi senzorji na volanu, ki zaznajo, ali so roke na njem ali ne. Ljudje med vožnjo vedno rahlo premikamo volan levo ali desno in se tega niti ne zavedamo. Ko se to gibanje preneha, je to že prvi znak za preplah in računalnik sklepa, da je voznik spustil volan iz rok ali da je zaspal. Sprva avtomobil s svetlobnimi signali opozarja voznika, da mora ponovno prijeti za volan. Če to ni učinkovito, začne sistem opozarjati še z glasnimi zvočnimi signali. Če niti to ne zadostuje, avtomobil samodejno vklopi varnostne utripalke in začne zavirati. Avtomobil se tako samodejno ustavi in z varnostnimi utripalkami opozarja okolico, da je je nekaj narobe. Zahvaljujoč sistemu za prepoznavanje voznega pasu tudi ostane sredi njega ja prepreči, da bi speči voznik zapeljal s ceste.
LUE LISÄÄ: TESLA ROADSTER: PRESENEČENJE, KI GA NIHČE NI PRIČAKOVAL
Sistem za utrujenost ne pride prav samo v primeru spanca, temveč tudi pri resnejših težavah, kot sta možganska kap tai srčni infarkt. Teslin sistem je tako še en dokaz, da tehnologija vedno več prispeva k reševanju človeških življenj.
Lisää tietoa:
tesla.com