fbpx

Tomo Brejc za s.Oliver

Z novo kolekcijo prihaja tudi s.Oliver, katero je navdahnila živahna metropola – Berlin. Ta je namreč poln starih zapuščenih tovarniških kompleksov, zanimivih predelov, unikatnih lokalov in klubov, ki so popolno ozadje za nastanek nove kampanje. Ta sledi sloganu »Real fashion for real people«, ki ...

Z novo kolekcijo prihaja tudi s.Oliver, katero je navdahnila živahna metropola – Berlin. Ta je namreč poln starih zapuščenih tovarniških kompleksov, zanimivih predelov, unikatnih lokalov in klubov, ki so popolno ozadje za nastanek nove kampanje. Ta sledi sloganu »Real fashion for real people«, ki poudarja avtentičnost in individualnost, zajema pa vse linije znake s.Oliver: Casual, Junior, QS by s.Oliver in Selection by s.Oliver. Snemanje za znamko s.Oliver Casual je potekalo v velikem umetniškem stanovanju pod vodilom »Relaxed joie de vivre«, posnel pa jih je priznani slovenski fotograf Tomo Brejc.

 

Trgovina s.Oliver, Citypark, Šmartinska 152g, Ljubljana in www.soliver.de

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.