Japanilainen yritys Toshiba on kehittänyt uuden sukupolven SCiB-ladattavia akkuja, jotka on tarkoitettu sähköautoihin. Heidän väitteensä mukaan nämä akut latautuvat vain kuudessa minuutissa ja voivat matkustaa niiden kanssa jopa 320 kilometriä.
Vedno več avtomobilskih proizvajalcev v svoje izdelke vgrajuje električne motorje. Za pogon teh seveda potrebujejo paristot in želja vsakega izmed njih je, da bi se te kar najhitreje napolnile in omogočale kar se da velik doseg. Že v letu 2008 je Toshiba predstavila novo generacijo baterij z imenom SCiB. Zdaj so te še izboljšali do te mere, da lahko z njimi prevozimo 320 kilometriin asti dolgo pot in jih ponovno napolnimo v zgolj šestih minutah. Skrivnost hitre polnitve in zmogljivosti baterije naj bi bila v materialu, ki so ga uporabili za baterijske anode. V prvi generaciji so bile anode narejene iz litij-titanovega oksida, nova generacija pa iz titan-nobium oksida. klo Toshibi trdijo, da baterija zadrži 90 % svoje moči tudi po 5.000 polnilnih ciklih.
LUE LISÄÄ: SAMSUNG Z BATERIJAMI ZA ELEKTRIČNE AVTOMOBILE. BITKA S TESLO?
Nova generacija Toshibinih baterij SCiB so zagotovo korak v pravo smer pri razvoju baterij. A Toshiba ne navaja, koliko moči bi morala imeti polnilnica, ki bi omogočalo tako hitro polnjenje. Za primer, Teslina hitra polnilnica dosega moč polnjenja do 135 kW in tako lahko Teslin model S s 85 kWh baterijo prevozi 426 kilometrov. Ali bi morala biti Toshibina hitra polnilnica močnejša od Tesline in za koliko, lahko žal samo ugibamo. Tudi Samsung pospešeno dela na področju razvoja baterij in mu je že uspelo sestaviti tak sklop, ki omogoča doseganje razdalj med 600 ja 700 kilometri, kar je že zelo podobno avtomobilom na notranje zgorevanje, ki v povprečju naredijo 663 kilometrov s polnim tankom goriva. V novih baterijah se vsekakor skriva velik potencial in nismo več daleč od tega, ko se bomo tudi z električnimi avtomobili vozili brez strahu pred prazno baterijo.
Lisää tietoa:
toshiba.com