fbpx

Markkinoilla menestynyt BMW X6 ensimmäisellä ryppyjen kiristämisellä

SUC-segmentin starttiauto eli urheilukäyttöön tarkoitettu coupe BMW X6 tulee joulukuussa tielle uudistettuna ja teknisesti parannettuna. Hieman suurempien mittojensa ansiosta se tarjoaa hieman enemmän tilaa toisen rivin matkustajille ja matkatavaroille, ja kahdeksanvaihteinen automaattivaihteisto ja xDrive-neliveto ovat aina vakiona. Aluksi saatavilla 30d, 50i ja X50d versiot.

Tudi notranjost je zelo natančna kopija tiste v X5, zahvaljujoč nekoliko večjim meram, pa je nekaj malega več tudi prostora, predvsem za potnike v drugi vrsti in prtljago.
Tudi notranjost je zelo natančna kopija tiste v X5, zahvaljujoč nekoliko večjim meram, pa je nekaj malega več tudi prostora, predvsem za potnike v drugi vrsti in prtljago.

Po BMWjevi nomenklaturi je X6 začetnik segmenta SAV ali sports activity coupe, ki združuje visoko nasajenost na kolesa suvov z bolj športno podobo in linijo karoserije. V bistvu pa gre lza X5 z nekoliko bolj položno linijo strehe, ki v drugi vrsti odžre tudi nekaj prostora za tam sedeče potnike in nekaj litrov v prtljažniku.

Kozmetična prenova prinaša pričakovano podobo sprednjega dela, prvič videno pri novi generaciji modela X5, medtem, ko je bok dobil nekaj pritiklin serij 4 in pa 3 GT. Zadek pa je dobil osveženo podobo svetil, ki izgledajo predvsem…modernejše.

Tudi v potniški kabini največ novosti prihaja iz prej omenjenega X5, vključno z armaturno ploščo, ki je praktično identična. Runko je kljub le kozmetični prenovi pridobil 10 litrov in sedaj v osnovni postavitvi meri 580-litrov, pri podrtju sedežne klopi, pa je prirastek še večji in sicer 75-litrski, izkupiček pod črto pa 1.525 litrov uporabnega prostora.

LUE LISÄÄ: Vision gran turismo – BMW:n virtuaalinen kilpa-auto

Razloge za to gre iskati v nekoliko daljši karoseriji, kar sicer na oko ni tako prepoznavno, ampak meter pokaže 32 mm več v dolžino in 6 mm več v širino, v višino pa ga jepo novem za 33 mm več kot pred prenovo. Kljub dodatnim milimetrom, pa je masa za 10 kilogramov nižja kot pred tem, še bolj pomembno kot to pa je dejstvo, da je sedaj painosuhde med prednjo in zadnjo oso popolno, se pravi da znaša 50:50.

Pri nas bo novi X6 naprodaj v decembru, malce pred tem pa bodo zanj znane tudi cene, ki se naj ne bi pretirano spreminjale. Takrat bodo na voljo tri različice, pri katerih bosta vedno serijski osemstopenjska prestavna avtomatika in štirikolesni pogon xDrive, motorne različice pa bodo naslednje: 30d, 50i in pa M50d. Prvo poganja 3,0-litrski dizelski agregat, ki razvije 190 kW (258 KM), “osnovnega” bencinarja poganja 4,4-litrski V8, ki zmore 331 kW (450 KM), višek ponudbe pa bo sprva pomenila različica M50d, ki jo poganja 3,0-litrski triturbo dizel, ki pod pokrovom skriva 280 KW (381 KM).

Kasneje pa bodo ponudbo podkrepile še različice: 35i,s 225 kW ali 306 KM največje moči, 40d, ki bo pod pokrovom skrivala 230 kW ali 313 KM ter seveda tudi super zmogljivi X6 M, ki bo prav tako pridobil na moči, ki naj bi znašala občutno preko 550 KM.

Prvič pri tem modelu pa bodo na voljo tudi trije paketi opreme: osnovni brez imena, xLine in M sport, ki bodo tako kot pri ostalih manjših modelih bavarske znamke izžarevali eleganco ali športnost tega modela.

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.