fbpx

Vive, "head to party" -rannekoru, tekee raittiin ajattelun puolestasi

Zapestnica Vive bo skrbela za vašo varnost medtem ko se boste vi zabavali. Ne, to ni pretirano zaskrbljena mama št. 2, ampak obroč, ki spremlja stopnjo alkoholiziranosti in dehidracije in ki se od časa do časa zatrese, da preveri vaše stanje. Tiho brenčanje s pritiskom izklopite, s čimer potrdite, da ste ok. Če to ne storite, Vive o tem obvesti vaše prijatelje, ker predpostavi, da ste pri pitju precenili svoje sposobnosti.

Rannekoru ima namreč politiko ‘pogojnega izpusta’, če se ji ne javite (beri jo deaktivirate), prek aplikacije sproži alarm pri prijateljih, ki ‘na terenu’ preverijo v kakšnem stanju ste. Verjetno ni treba posebej poudarjati, da je bila zapestnica narejena za mlade, pri katerih je alkoholia eden glavnih krivcev za spolne napade, prste pa ima vmes tudi pri številnih prometnih nesrečah.

Dobre vibracije niso samo tiste, ki prihajajo iz zvočnikov.
Dobre vibracije niso samo tiste, ki prihajajo iz zvočnikov.

Pitje in zabava sicer nista nujno slaba v samem jedru, a alkohol, sploh ko ga je preveč, ima to sposobnost, da iz ljudi dela marsikaj. Cilj Vive je, da stopi v čevlje zapestnic, ki jih sicer poznamo kot vstopnice za koncerte in zabave. Ko jo imamo enkrat na roki, jo preko sovellukset povežemo s svojim Facebook profilom in sinhroniziramo z družbo s katero smo prišli.

LUE LISÄÄ: Frozen Beer Slushie Machine: kone, joka tekee olutvaahdosta kuninkaallisen

Če malce parafraziram gre za aplikacijo »vsi skrbimo za enega, eden skrbi za vse« in ki poleg predoziranja prijatelja javi še njegovo sijainti, tako da tudi na masovkah iskanje omaganca ne bo kot iskanje igle v senu.

Vive sklene krog prijateljstva, ki ga ne razdre niti alkohol.
Vive sklene krog prijateljstva, ki ga ne razdre niti alkohol.

Čeprav je zaenkrat le konsepti, ki je dobil nagrado na Microsoftovem sejmu Research Design 2014, pa je zapestnica Vive nekaj, kar mladina v prihodnosti potrebuje. Zakaj, si poglejte v videu.

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.