fbpx

Hauskoja koeajoja uudella BMW Mini Cooper Hardtopilla

BMW Mini jatkaa jälleen kekseliäiden mainoskampanjoidensa marssia. Tällä kertaa se tuo omituisen sarjan verkkomainoksia, joissa täysin normaalit kuljettajat koeajovat uudella Mini Cooper Hardtopilla mitä epätavallisimmilla tavoilla toteuttaen villeimmät fantasioitaan. Siten he joutuvat koeajoilla Minin kanssa keskellä keskiaikaista taistelua, golfkenttää ja jopa rinnakkaisia maailmoja.

Oglaševalska agencija Butler, Shine, Stern & Partners (BSSP) in produkcijska hiša Tool of North America prinašata zabavno oglaševalsko kampanjo, missä he ovat lastnike Mini vozil povabili k sodelovanju, da lahko preizkusijo novi model BMW Mini Cooper Hardtop na najbolj drzn način, kot so ga od nekdaj sanjali. Izmed 800 prijavljenih so na koncu izbrali 10 srečnežev, s katerimi so posneli njihovo edinstveno izkušnjo “končne testne vožnje”. Trajajoč med eno do dve minuti, z običajnimi Mini lastniki v glavni vlogi, oglasi prikazujejo od popolnoma verjetnih do najbolj neverjetnih scenarijev, ki potrjujejo izjemne lastnosti novega Hardtopa.

Najbolj izstopajo “Midnight Black Light”, kjer se voznica Alex Coyle v počasnem posnetku zapelje skozi čudovito eksplozijo flurostenčne barve, “Sex Appeal”, jossa Thomas Lhamon, učitelj kemije, doživi pravi klišejski porno shooting, “Vertigo”, missä Ryan George kautta divjo vzratno vožnjo po parkirni hiši poskuša ujeti 2-minutni limit brezplačnega parkiranja ter “Getting Medieval”, s katerim so posnemali fantazijo Rebecce Smith o častnih srednjeveških bojih vitezov.

Domiselna in zabavna Minijeva kampanja tako odraža odlično ravnotežje med vsebino, generirano s strani uporabnikov ja tradicionalnim oglaševanjem kanssa elementi zabavnega ja presenetljivega s končnim učinkom lahkotnega povezovanja potrošnikov z blagovno znamko. sitä paitsi serije 10 oglasov, ki si jih v celoti lahko ogledate spodaj, so ustvarili tudi interaktivno mikro spletno stran.

1. “Sex Appeal”

2. “Mini Golf”

3. “Midnight Black Light”

4. “Coffee Cup Coefficient”

5. “Vertigo”

6. “Parallel Universe”

7. “Manual vs. Automatic”

8. “The Daily Grind”

9. “Foot to Pedal Style”

10. “Getting Medieval”

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.