fbpx

Naiset, ette tule koskaan olemaan onnellinen tällaisten miesten kanssa!

Hukkaat arvokasta aikaa heidän kanssaan!

Svet partnerskih odnosov je zelo zapleten. Včasih nam pač ne uspe, a z leti pridobivamo nove izkušnje in se zavedamo, kaj je za nas najbolje. In naučimo se tudi, da se je tem 6 tipom moških najbolje izogibati!

1. ‘Lepljivec’

Ni hujšega kot lepljivec, moški, ki se kar lepi nate in ti ne dovoli, da bi bila samostojna. Takšni moški so tudi vedno zaskrbljeni, kaj počne ženska, ko ni z njimi. Morda se sprva zdi ljubko in se počutimo zaželene, a sčasoma nam lahko ta oseba prireže krila. In to le zato, da se sama počuti dobro v svetu svojih negotovosti.

2. Fizično privlačen, a dolgočasen

Ljubezen je veliko več kot le prvi vtis. A ker nad nami visi to ‘prekletstvo’ prvega vtisa, se hitro zaletimo in na koncu končamo z nekom, ki je sicer zelo privlačen, a tudi dolgočasen.

Fizična privlačnost ni dovolj.
Fizična privlačnost ni dovolj.

3. Za vedno bad boy

Veliko žensk fantazira o ‘porednem’ fantu z usnjeno jakno. Je razburljivo in za to se lahko v veliki meri zahvalimo filmom. A sčasoma zbledi tudi ta vznemirljivost in njegovi podvigi niso več navdušujoči, ampak kvečjemu le neumni.

4. Nadzornik

Nihče se ne želi počutiti utesnjenega, predvsem pa ne v razmerju. Živimo v družbi, kjer se velikokrat znajdemo v situaciji, ki daje občutek stalnega nadzora, in tega prav gotovo ne potrebujemo še v razmerju.

Noben si ne želi, da mu vzamejo svobodo.
Noben si ne želi, da mu vzamejo svobodo.

5. Čustveni vrtiljak

Nič ni narobe z izražanjem čustev, to je popolnoma človeško. Le da nihče ne želi, da se vsak dan znova znajde na bojišču čustev ali pa v telenoveli.

6. Nerazgledan moški

Nihče no pričakuje, da imamo ljudje znanje o vseh možnih stvareh na svetu, a preden o čemerkoli spregovorimo, je dobro, da imamo neko ozadje in da stvari poznamo. Odprti moramo biti za različne vidike in ne verjeti vsemu, kar slišimo.

Neumnost se ne tolerira.
Neumnost se ne tolerira.

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.