Voitteko kuvitella, valmistaisiko Lipton savukkeita ja tarjoaisiko M & M patruunoita herkullisten karkkien sijaan? Venäläinen taiteilija ja suunnittelija Ilja Kalimulin käytti mielikuvitustaan. Ja mikä on vaikutus?
Kalimulin je ustvaril serijo slik, ki predstavljajo, kaj bi bilo, če bi znane brändi naredile izdelke drugačne od tistih, ki jih ponujajo danes. Umetnik je ustvaril kolaže, ki omogočajo drugačen pogled na velike koncerne. Med pripravljenimi grafiki tako lahko najdemo cigarete znamke Lipton, mehko milo od Chanela, igrače za otroke od Googla ja Ikein klavir.
Njegova ideja je hitro postala pravi “bum” med uporabniki interneta. Mnogi od njih so začeli hitro pripravljati in ustvarjati svoje ideje. Izkazalo se je, da domišljija res nima meja. In kdo je Ilya Kalimulin? Je ruski umetnik in oblikovalec, ki je študiral inženirstvo preden je postal oblikovalec. Ima veliko drugih zabavnih del, med drugim tudi serijo smešnih nalepk za steklenice “Stick and Drink”.