Lego je uz pomoć kockica izgradio moćno carstvo od 1949. godine i danas je najprodavaniji brend igračaka, čak ispred Mattela koji je svoje ime izgradio oko Barbie. Za prekidač na vrhu zaslužan je animirani Lego film s kojim je Lego prvi put "nadigrao" Mattel. No, ako su Barbike i Keni rezervirani za djecu, za Lego je dobna granica iscrtana u pijesku, pa ne čudi da se kockice nalaze i izvan dječjih soba.
Igrače danskega podjetja Lego imajo na škatlah sicer starostno skupino, vendar pa je velikokrat postavljena zgolj spodnja meja, + ob letu pa jasno kaže, da so primerne za vse starosti, saj omogočajo od najbolj one jednostavne do najbolj kompleksnih struktur. Nič čudno, da so postale kultna igrača z ogromno bazo privržencev sestavljeno iz ljudi s celega sveta. Posledično so se prebile tudi v naš svaki dan in prevzele vlogo nekaterih proizvoda, ki jih uporabljamo na dnevni bazi. A ne kot igrače.
ČITAJ VIŠE: Ikea+Lego: kada kombiniramo namještaj i Lego skulpture
Nakupna informacija:
https://www.etsy.com/