Studeni je uvijek mjesec iščekivanja, u kojem se polako osvrćemo na prošlu godinu i smišljamo kamo dalje.
Tudi v našem podjetju z velikim optimizmom iščemo načine, kako bi zasnovali nove koncepte, ki se bodo v medijsko nemirnih časih obdržali in vas navduševali tudi v prihodnje. Z decembrom tako vstopamo v prostovoljno revizijo tiskane naklade, ki je osnovni temelj, s katerim želimo povrniti zaupanje oglaševalcev v tiskane medije, in upamo, da nam bo sledilo čim večje število medijev in tako utrdilo pozicijo tiska v marketinškem medijskem miksu. Tudi zato, da bomo skupaj močnejši proti tistim, ki z dampinškimi cenami i kopiranjem vsebinskih konceptov medijev povzročajo škodo dejavnosti. Proti tovrstnim medijem zaradi slabe medijske zakonodaje lahko ukrepamo le z metodami absolutne poslovne odličnosti in jasnim dokazovanjem svoje vrednosti. In kot pionirji pri City Magazinu počnemo prav to. Tudi zato City Magazin dokazuje, da v medijskem prostoru pomeni veliko. V oktobru smo dosegli rekordno obiskanost spletnega mesta City Magazin, na številke pa smo izjemno ponosni. Povečanje obiskanosti pripisujemo tudi vedno večji količini ustvarjenih videovsebin, s katerimi delamo daleč največje preboje. Posledično se zaradi tega usmerjamo v razvoj lastne videoprodukcije. Ta bo zaživela v nekem novem svetu, ki je tako zelo vznemirljiv, drugačen in se ga ne da preprosto kopirati. Tu je pomemben avtor, ki je pripovedovalec odlične zgodbe, individualist in talent. Tega pa nima vsak!_
Jan Macarol Vrabec,
urednik
Facebook: janmacarol
Instagram: janmacarol
Youtube: janmacarol