fbpx

3 neočekivane kvalitete zbog kojih se muškarcima mnogo puta 'posreći' sa ženama

U filmovima o Jamesu Bondu djevojku je najlakše dobiti ako se ponašate pomalo nepristupačno i mačo i naravno spasite djevojku od neminovne smrti ili silovanja. Međutim, istina o tome kako se seksati malo je drugačija. Nedavna studija istraživala je koja je struktura ličnosti pojedinca najpoželjnija kod drugih. I otkrili su da su muškarci s ove tri osobine ličnosti najaktivniji ispod plahti.

Nedavno studija je raziskovala povezavo med osebnostjo ter pogostostjo spolnega odnosa. Rezultati so pokazali, da so moški s temi tremi osebnostnimi lastnosti deležni več spolnih odnosov: to so moški, ki so čustveno stabilni, asertivni in ekstravertirani. Študija je bila izvedena na 3000 moških in 1500 žensk. V nasprotju s siceršnjo prepričanostjo, da najlažje najdejo spolne partnerje moški, ki so »frajerski«, neustrašni, a tudi nekoliko nesramni, nedostopni in brezobzirni do čustev drugih, pa je znanost pokazala, da imajo zanesljivi, prijazni, empatični, odkritosrčni in zanesljivi moški v resnici večje možnosti za posteljne igrice.

James Bond tip moškega ni tisti, ki ima največ spolnih odnosov
James Bond tip moškega ni tisti, ki ima največ spolnih odnosov

Morajo pa biti ti moški tudi nekoliko asertivni – si upati izraziti svoje mnenje ter imeti pogum, da pristopijo do nekoga, ki jim je všeč. Takšni moški dajejo svojim spolnim partnerjem občutek varnosti in zanesljivosti, kar je vsaj do neke mere nujno potrebno za to, da se lahko razvije bolj globok odnos. In roko nasrce, tudi, če sta samo »prijatelja z ugodnostmi«, je tudi to neke vrste intimen odnos. Kaj je torej nauk te znanstvene zgodbe? Moškim se veliko bolj splača piliti svoje socialne veščine, sposobnost razumevanja drugih, čustveno stabilnost in pogum, da pristopite do ženske, ki vam je všeč.

Moški, ki so bolj empatični, hitreje najdejo spolno partnerico
Moški, ki so bolj empatični, hitreje najdejo spolno partnerico

Više informacija

Više informacija:
sciencedirect.com

Sa vama od 2004

Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.