fbpx

6 modnih trendova koji se ne preporučuju za naše zdravlje

U stara vremena Europljanke su padale u nesvijest zbog pretijesnih steznika, a Japanke su jedva hodale zbog zavezanih stopala. No ako smo mislili da su modni trendovi koji nisu baš najpreporučljiviji za zdravlje stvar daleke prošlosti, jako smo se prevarili. Žene i danas žrtvuju svoje zdravlje kako bi bile što privlačnije i pratile modne trendove. Ako nam je barem malo stalo do zdravlja, brzo se riješimo osam 'nezdravih' modnih komada u nastavku...

Oprijeta krila

Pretirano oprijeta krila z visokimi pasovi in trendovske “bodycon” obleke pritiskajo na živce in povzročajo neprijetne bolečine v hrbtu.

Težki uhani

Če jih nosimo prepogosto, težki uhani raztegnejo ušesne mečice, raztegnejo luknje v ušesih in jih celo deformirajo. Težke uhane zamenjajmo za lahek in eleganten par uhanov.

Težki uhani vam lahko deformirajo ušesa.
Težki uhani vam lahko deformirajo ušesa.

Uske traperice

Ozke oprijete kavbojke oziroma popularne “skinny” jeans stiskajo živce v predelu dimelj in lahko tako povzročajo mravljinčenje, bolečino in celo težave z mehurjem.

Japanke

Če tangice (in ostale spodnjice) niso narejene iz materiala, ki diha (npr. bombaž), se izpostavimo tveganju za glivične okužbe. Naslednjič, ko kupujemo spodnje perilo, bodimo pozorni na material, iz katerega je to narejeno.

Izberite perilo iz bombaža.
Izberite perilo iz bombaža.

ČITAJ VIŠE: Modni trendovi 2015: Ove jeseni bit će u znaku antilopa

Štikle

Visoke pete stopala in posledično telo postavijo v nenaravno pozo. Dolgotrajno nošenje pet lahko trajno poškoduje mišice nog in podplatov ter posledično spremeni tudi držo.

Korzeti in oblikovalci telesa

Korzeti in oblikovalci telesa so pretesni za vsakodnevno uporabo. Prihranimo jih za posebne priložnosti, saj tovrstna pretesna oblačila stiskajo živce, lahko poškodujejo notranje organe in vplivajo na težave z mehurjem.

Korzeti naj bodo v omari le za posebne priložnosti.
Korzeti naj bodo v omari le za posebne priložnosti.

Sa vama od 2004

Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.