fbpx

81. Venecijanski filmski festival: dugo očekivani filmovi premijerno prikazani na ovogodišnjem festivalu 2024.

Fotografija: imdb

81. Venecijanski filmski festival od 28. kolovoza do 7. rujna otvorit će svoja vrata filmašima i ljubiteljima kinematografije iz cijelog svijeta. Ovogodišnji festival obećava praznik za oči i dušu jer se za prestižnu nagradu Zlatni lav natječe 21 odabrani film, od kojih će neki imati svjetsku premijeru. Fokus će biti na različitim žanrovima, od drama do mjuzikla, od biografskih filmova do trilera, obećavajući da će svaki ljubitelj filma pronaći nešto za sebe.

81. Venecijanski filmski festival tako obećava bogat izbor filmskih remek-djela koja će zasigurno impresionirati publiku i kritiku. Kao i svake godine, festival će biti prilika za otkrivanje novih talenata i slavljenje filmske umjetnosti u svoj njezinoj raznolikosti. Rujanski dani u Veneciji bit će stoga prava kino poslastica koja se ne propušta propustiti.

Joker 2: Folie à Deux

“Joker 2: Folie à Deux” prati nastavak priče o Arthuru Flecku, kojeg ponovno tumači Oscarovac Joaquin Phoenix. Arthur, sada identificiran kao Joker, suočava se sa svojim unutarnjim demonima i kaotičnom stvarnošću koju stvara oko sebe. U ovom dugo iščekivanom nastavku pridružuje mu se talentirana Harley Quinn Lady Gaga, što mu dodatno zakomplicira život i u priču unese novu, još mračniju i kompleksniju dinamiku. Film istražuje njihov jedinstven i destruktivan odnos, dok svijet oko njih tone u sve veći kaos. Todd Phillips vraća se kao redatelj, osiguravajući da se zadrži mračni ton i psihološka dubina prvog filma.

queer

"Queer", koji će premijerno biti prikazan na Venecijanskom filmskom festivalu, dirljiva je drama redatelja Luce Guadagnina koja istražuje složenost LGBTQ+ identiteta u suvremenom društvu. Film prati priču o mladiću, Jimmyju, kojeg tumači Timothée Chalamet, koji kreće na put samospoznaje i ljubavi nakon tragičnog gubitka svoje partnerice. Glumi uz Emmu Corrin kao svoju najbolju prijateljicu i podršku, Richarda Maddena kao karizmatičnog umjetnika koji donosi novu nadu, i Daniel Craig kao Jimmyjev mentor i bivša ljubav koja ponovno ulazi u njegov život i uzrokuje emocionalni potres. Svojim izvanrednim izvedbama i emotivnom dubinom, "Queer" obećava jednu od najzvučnijih premijera festivala.

Marija

"Maria", koja će premijerno biti prikazana na Venecijanskom filmskom festivalu, biografska je drama redatelja Paola Sorrentina koja prati život legendarne operne pjevačice Marije Callas. Ona blista u glavnoj ulozi Angelina Jolie, koja izvanrednom izvedbom prikazuje Callasin umjetnički genij i osobne nedaće koje su obilježile njezin život. Film istražuje njezin meteorski uspon na pozornicu opere, njezinu ljubavnu vezu s Aristotelom Onassisom, kojeg tumači Oscar Isaac, i njezinu borbu sa svojim unutarnjim demonima. Uz Jolie, ističe se i Jeremy Irons kao njezin dugogodišnji mentor i dirigent. “Marija” je dirljiva priča o strasti, ljubavi i gubitku koja obećava jednu od najzvučnijih premijera festivala.

Fotografija: imdb

Brutalist

“The Brutalist” je vizualno zapanjujuća drama redatelja Bradyja Corbetta koja prati život poznatog arhitekta Lászla Totha. Adrien Brody tumači Totha koji nakon rata emigrira u Ameriku kako bi ostvario svoje arhitektonske snove. Film istražuje njegove profesionalne uspjehe i osobne tragedije te njegov utjecaj na modernističku arhitekturu. Felicity Jones glumi njegovu odanu suprugu Erzsébet, koja stoji uz njega kroz sve uspone i padove, dok Guy Pearce tumači Tothova mentora i inspiraciju, pomažući mu da prevlada brojne izazove u novoj domovini. "The Brutalist" je duboka i inspirativna priča o umjetnosti, strasti i ustrajnosti.

Fotografija: imdb

Djevojčica

"Baby Girl" je emotivna drama redateljice Sofie Coppole koja istražuje složen odnos između majke i kćeri. Nicole Kidman glumi Margot, uspješnu, ali emocionalno otuđenu majku koja se mora nositi s povratkom svoje otuđene kćeri Alice, koju tumači talentirana Florence Pugh. Alice se vraća kući nakon godina izbivanja kako bi se suočila s prošlošću i ponovno izgradila odnos s majkom. Paul Dano glumi Margotinog novog partnera, koji pokušava pronaći ravnotežu između podrške Margot i zbližavanja s Alice. "Baby Girl" je duboka i dirljiva priča o obiteljskim vezama, opraštanju i osobnom rastu.

Redoslijed

"Red", koji će premijerno biti prikazan na Venecijanskom filmskom festivalu, napeta je akcijska drama redatelja Yorgosa Lanthimosa koja prati tajnu organizaciju koja djeluje iza kulisa globalnih političkih događaja. Nicholas Hoult glumi Alexa, mladog i ambicioznog člana ove organizacije koji je zadužen za osjetljivu misiju. Jude Law portretira šefa organizacije, karizmatičnog i tajanstvenog vođu koji sve drži u svojim rukama. Tye Sheridan glumi novaka u organizaciji koji se nađe uhvaćen između svoje lojalnosti i moralnih dilema. Film istražuje teme moći, izdaje i odanosti te obećava intenzivnu i emocijama nabijenu priču koja će biti jedna od najiščekivanijih premijera festivala.

Fotografija: imdb

Još uvijek sam ovdje

"Još uvijek sam ovdje" dirljiva je drama redatelja Karima Aïnouza, temeljena na bestseleru Marcela Rubensa Paive. Smješten u Brazil 1964. godine, film prati priču o Marti (Fernanda Montenegro), koja je prisiljena na aktivizam nakon što joj vojni režim uhvati muža. Fernanda Torres prikazuje mlađu verziju Marthe, dok Maeve Jinkings glumi njezinu odraslu kćer koja pokušava razumjeti i prihvatiti majčino nasljeđe. Film istražuje hrabrost, pobunu i obiteljsku ljubav u vrijeme političke represije i obećava da će biti jedna od premijera festivala s najvećim emocijama.

Fotografija: imdb

Beetlejuice Beetlejuice

“Beetlejuice Beetlejuice” dugo je iščekivani nastavak kultne komedije redatelja Tima Burtona. U ovom nastavku, Jenna Ortega pridružuje se glumačkoj postavi kao Lydia Deetz Jr., kći izvorne Lydije, koja ponovno otvara vrata nadnaravnog svijeta Beetlejuicea, kojeg ponovno tumači Michael Keaton. Monica Bellucci ona glumi tajanstvenu i šarmantnu ženu s vezama sa zagrobnim životom, dok Willem Dafoe tumači čudnog i proganjajućeg duha koji donosi nove obrate u priču. “Beetlejuice Beetlejuice” obećava mješavinu humora, horora i fantazije koja će oduševiti ljubitelje originalnog filma i privući novu publiku.

L'Orto Americano

Film govori o mladiću koji se zaljubljuje u američku vojnu pomoćnicu. Godinu dana kasnije, seli se na američki srednji zapad kako bi napisao roman zajedno sa starijom majkom asistentice, odvojeni samo mračnim vrtom. Priča je to o ljubavi, gubitku i potrazi za pripadanjem.

Sa vama od 2004

Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.