Što ako svjetski poznati brendovi poput Facebooka, Amazona, Adidasa, Lacostea i Michelina prodaju vino? Pitao se to Thomas Ollivier zvani Tom Le French, koji je zamislio kako bi ispale boce vina kada bi ih punile poznate marke, ali kojima je vinska industrija strana. Svoje fiktivne dizajne predstavio je u seriji 99 boca vina.
99 Wine Bottles je serija steklenic vina z izmišljenimi etiketami svetovno znanih blagovnih znamk, ki jih sicer ne najdemo med ”vinarji”. Namišljene dizajne je izdelal kreativec Thomas Ollivier, ki si je zamislil, kakšne steklenice bi na prodajne police pošiljale znamke kot so Google, McDonalds, Coca-Cola, New York Times in Walt Disney, če bi se kdaj odločile svoj posel razširiti še na vinarstvo.
ČITAJ VIŠE: Reuters: Najpopularnije Instagram fotografije u 2015
Vse steklenice vina v nadaljevanju so fiktivne in jih žal ni moč kupiti.
Svetovno znane blagovne znamke kot prodajalke vina:
Več namišljenih steklenic:
tomlefrench.com