fbpx

Novi Audi A6 s novim "slatkišima" za lakšu borbu s prestižnom konkurencijom

Audi A6

Nakon otprilike četiri godine žestoke borbe s preostala dva člana njemačkog "svetog trojstva" u višoj srednjoj klasi, Audi je odlučio da je vrijeme da pomladi svoju poslovnu limuzinu srednje veličine. Time bi novi A6 trebao nastaviti puno lakše i jednako uspješnije konkurirati prethodno spomenutima, a da bi to postigli malo su mu osvježili vanjski izgled, konkretno obnovili motore i ponudili neke nedostajuće opreme i tehnološke "slastice".

Na zunaj osveženi A6 prepoznamo po nekoliko modernejših linijah v obliki bolj tridimenzionalne “single frame” maske motorja, na boku črnih obrob stranskih stekel, na zadku pa spremenjene podobe zadnjih luči in spremenjeno obliko (sedaj trapeznih) izpušnih cevi, ki lepše objamejo konture odbijača. Najpomembnejšo spremembo na zunaj pa pomenijo prednje luči, ki ne svetijo več v halogenski tehniki (bi-ksenonske so namreč serijske), na željo kupca pa lahko vlogo osvetlitve prevzamejo LED luči, ki lahko svetijo tudi v napredni matrični tehniki.

Pri obliki prednjega dela največ sprememb zapade na "single frame" masko in odbijač pod njo, drugačna je tudi kromirana zabela, ki ju obkroža. Prednje luči pa lahko po novem na željo kupca svetijo tudi v matrični LED tehnologiji.
Pri obliki prednjega dela največ sprememb zapade na “single frame” masko in odbijač pod njo, drugačna je tudi kromirana zabela, ki ju obkroža. Prednje luči pa lahko po novem na željo kupca svetijo tudi v matrični LED tehnologiji.

Znotraj je sprememb na prvi pogled še manj kot na zunanjosti in prepoznali, jih bodo po večini le lastniki aktualnega modela A6 pred prenovo. Nekoliko drugačen je tako izgled prestavne ročice, nekoliko napredniji to je tudi infotainment sistem, ki po novem podpira LTE omrežje in se lahko poveže in preveri tudi seznam prihoda vlakov in podobnega.

Manj sprememb - novosti kot smo pričakovali je tudi v notranjosti. Nekoliko drugačna je prestavna ročica, nekaj novosti je tudi pri infotainmentu. Sedež lahko poleg funkcije ogrevanja in hlajenja nudijo tudi masažo.
Manj sprememb – novosti kot smo pričakovali je tudi v notranjosti. Nekoliko drugačna je prestavna ročica, nekaj novosti je tudi pri infotainmentu. Sedež lahko poleg funkcije ogrevanja in hlajenja nudijo tudi masažo.

Več novosti je očeh skritih. In sicer so inženirji konkretno prenovili celotno paleto motorjev, ki jo sestavlja pet dizelskih in trije bencinski agregati, ki so po novem v povprečju 22 odstotkov bolj ekonomični. Kupci imajo tako na izbiro motorje zmogljivosti med 110- in 245 kilovati, prav vsi pa že izpolnjujejo Euro6 zahteve glede čistosti izpuhov. Najbolj “čist” v ponudbi je 2.0-litrski TDI ultra, ki v ozračje na km poti v povprečju izpusti le 109 gramov emisij CO2, kar pomeni povprečno porabo 4,2 litra.

ČITAJ VIŠE: Slovenska predstavitev prenovljenega Audija A7

Poleg šest stopenjskega ročnega menjalnika, so kupcem v povezavi z določenimi motorji na voljo še 7-stopenjski S tronic ter 8-stopenjska tiptronic avtomatika. Quattro pogon je za zdaj na voljo le pri 3.0-litrskem TFSI, S6 in RS6 različicah  ter v kombinaciji z vsemi šestvaljnimi dizelskimi agregati. Hkrati s prenovo je na voljo tudi osveženi allroad quattro, ki si ga je moč omisliti v kombinaciji z 3.0-litrskim TFSI bencinskim, ali enim od treh šestvaljnih dizelskih motorjev.

Glede centimetrov odmerjenih potnikom in prtljagi je rezultat povsem enak tistemu pri modelu pred prenovo, pri avantu in allroad quattro modelu pa to pomeni prostornino od 565- do 1.680 litrov. Kupec pa se lahko po novem poleg elektrificiranih prtljažnih vrat, odloči še za enako pomičen prtljažni rolo.
Glede centimetrov odmerjenih potnikom in prtljagi je rezultat povsem enak tistemu pri modelu pred prenovo, pri avantu in allroad quattro modelu pa to pomeni prostornino od 565- do 1.680 litrov. Kupec pa se lahko po novem poleg elektrificiranih prtljažnih vrat, odloči še za enako pomičen prtljažni rolo.

Cene se na bencinski strani pri limuzini pričnejo pri 43.500- (2.0 TDI ultra), oziroma 43.900 evrih (1.8 TFSI 140 kW), za karavana je treba k temu prišteti še okoli tri evrske tisočake, za tiste, ki želijo v garažo (ali bolje rečeno na teren) zapeljati allroad quattra pa morajo ob obisku salona imeti pripravljenih najmanj 62.780 evrov.

Više informacija

Više informacija:
www.audi.si/modeli/a6/

Sa vama od 2004

Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.