Ovaj put vam predstavljamo simpatičnu BMW Isettu 300 iz 1956. godine. Riječ je o simpatičnom gradskom autiću jajolikog oblika s 'bubble' prozorima. Kada je Isetta prvi put izašla na ceste, odmah je postala hit, a još više od svog oblika, poznata je po jedinstvenom načinu ulaska u automobil.
Voznik in sovoznik vstopita v BMW Isetto kroz prednji del, ki pravzaprav predstavlja nekakšna vrata. BMW Isetta, ki jo lahko vidimo na slikah, je bila pred 30 leti prepuščena propadu na smetišču, a na srečo rešena popolnega uničenja. Isetto je bilo treba temeljito prenoviti, v kar je bila vključena tudi kislinska kopel karoserije, nova barva, osveženi sestavni deli, rdeča notranjost in popolna obnova motorja.
Leta po prvi predstavitvi BMW Isetta še vedno navdušuje s svojo urbano mobilnostjo. Tako niti ni čudno, da bomo kmalu dobili njen električni približek s imenom Mikrolino. Občasno lahko kakšno BMW Isetto 300 zasledite na katerem izmed dražbenih portalov ali podobnih internetnih straneh. BMW Isetta 300 ima motor z jedan valjem in 298 kubičnih centimetrov prostornine, za prestavljanje pa uporablja 4-stopenjski mjenjač.
Leta 1955 je BMW Isetta postala prvi masovno proizvajani avtomobil na svetu, ki je na Prijeđenih 100 kilometara porabil le 3 litre goriva. Hkrati je bil to tudi najbolje prodajani enovaljni avtomobil na svetu. BMW Isetto ste zagotovo že kdaj opazili na cesti ali v muzeju, če pa ne, se je zagotovo spomnite iz nanizanke Družinske zadeve, kjer je bila osebni avtomobil ‘piflarskega’ Steva Urkla.
Galerija slik – BMW Isetta 300
Više informacija:
bringatrailer.com